Gå til innhold

Noen flere her med to tette?


Randine + 2 små

Anbefalte innlegg

Har en gutt født i januar 08 og ei jente født i april 09. Hvis det er flere med to tette her inne, så hadde det vært morsomt å hørt hvordan dagene ser ut. Ble det som dere hadde forestilt dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har 20 mnd mellom mine, så har litt lengre i mellom de enn deg :) Går egentlig veldig bra for vår del. Eldstemann kan jo gå, tror det letter mye. Han går også i barnehage noen timer hver dag. Da får jeg tid til å være litt alena med minsten, og slappet litt av :) Har investert i en søskenvogn slik at det er lettere å gå på tur når jeg er alene. Hadde aldri kommet meg noen sted uten den. Hadde brukt mange timer ned til butikken for han skal se på og studere alt :) Han har heller ikke sluttet å sove på dagtid, så må nesten ha en plass å legge han hvis vi er ute og han trenger søvn.

Ble faktisk lettere enn hva jeg hadde forestilt meg. Hadde mine bekymringer.. både ang oppmerksomhet og praktiske ting.. men det har gått overraskende bra!

God planlegging og ta seg god tid er nøkkelen til at jeg får ting til å fungere ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! nesten som meg det : gutt født i februar 08 og jente født i april 09 :) her går dagene unna, storebror går i barnehagen men har ferie nå :) han begynte å gå her for noen dager siden: endelig!!! :D minsten sover mye, og begynner å skjønne at natt er natt! :) er ute å trille hver dag :) det er slitsomt, men det går bra! :) har ikke tid å skrive så mye nå, så kommer inn igjen seinere! fortell litt om dine dager da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 3 tette :-) sep.06, mar.08 og apr.09, alle gutter. Travle dager,men det var nå engang planlagt sånn, så da får man ta det som det kommer. Vi går ofte i åpen barnehage. Største gutten begynner i barnehagen til høsten. Mellomste gutten har nettopp begynt å gå. Håper og tror de kommer til å ha mye glede av hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...