Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 ringte for å opplyse om litt forskjellig. synes dama virket en smule snål, noen andre som har blitt oppringt?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Hva opplyste hun om, da? Har ikke blitt oppringt med en slik grunn, men at de f eks mangler informasjon eller noe slikt.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 opplyste om at vi måtte til mekling og lurte på om det var samme bf på begge barna, samt hva jeg ønsket å gjøre i permisjonen.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Det var nå litt rare spørsmål, syns jeg. Det er jo bare den ekstra barnetrygden meklingen påvirker, og i bidragssøknaden står jo hvem som er far til barna. Bidraget er forøvrig ikke nødvendig å ta gjennom NAV. Og NAV har ellers lite med om en har 1 eller 10 fedre å forholde seg til, så lenge rett barn er plassert under rett far;) Hva du ønsket å "gjøre" i permisjonen? Være hjemme med barn, vel? Ja, hun virket litt snål, jeg er enig i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå