Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 hvor ofte er dere på besøk hos de og kommer de ofte til dere?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Etter at vi fikk barn, ble det faktisk litt sjeldnere at vi reiser til svigers. Vi har vel vært der to ganger etter jul, men det betyr jo ikke at vi ikke har sett de:) De har vært på besøk hos oss flere ganger. Synes selv 2 ganger på 6 mnd er lite, men vi har drevet med flyttesjau og vært opptatt med det. Så det blir nok flere turer etterhvert. Skal faktisk til de nå til helga:)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Nå har vi mye lengre avstand enn det, men jeg vet at hadde veien blitt innskrenket til ca 2 timer hadde vi nok møttes annenhver uke. Hadde vel reist annenhver gang vær.
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Er ikke fullt to timer da, men vi besøker/møter dem ca 1-3 ganger i mnd, alt ettersom hva som passer. Altså hver. Er ikke uvanlig at når vi først er innover, så kan vi f.eks spise lunch hos svigers og middag hos mamma og omvendt. Mamma kommer utover til oss 2-3 ganger i året utenom bursdager, svigers kanskje 1 gang annenhvert år utenom bursdager.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Vi har ca 3 tima t svigers og de besøker oss så ofte som de kan. ca 1 gang i månen. vi besøker de litt skjeldnere siden jeg har hatt svangerskapsplager siste 8 månener. ellers er vi ca hver andre måne på besøk. det er lettere for de å komme til oss siden vi har små tass og snart tasser=) når de er her tar de en weekend å d samme gjør vi=)
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 HI her.. Jeg lurte fordi jeg har litt dårlig samvittighet fordi vi er der så sjelden. Siden jul har vi vært der en langhelg. De har vært hos oss på 2overnattingsbesøk og et par dagsturer. Men med baby og 2åring så er det liksom ikke så lett å bare dra. Jeg skulle gjerne vært der oftere, men vi får ikke tid. Vi føler vi har så mye å gjøre med hus osv. I tillegg så syns vi det er mye styr med det å kjøre bortover fredag etter jobb - da er det jo kveld når vi er fremme. Så må vi starte på søndag formiddag for og få det til å klaffe med sovingen til ungene. Og nå ca 1mnd fremover får vi ikke dratt pga jobben til mannen min. Huff.. Skulle ønske svigers ville komme hit oftere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå