Thessa og Bebbis Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Kan jeg gi vann til min sønn på 1 mnd? Har kokt litt i vannkokeren og satt til avkjøling. :-) Men tenkte å høre om det var greit først :-P
Prish Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Klart du kan gi kokt vann til barnet ditt på 1 mnd. Jeg kokte vann og gav til jenta mi da hun var 1 mnd.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Du skal helst ikke gi vann til en så liten med mindre det er fryktelig varmt! Magesekken til et spedbarn er veldig liten og vann gir metthetsfølelse! Babyen får den væsken den trenger via melken...
Gurine Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Tror jeg leste en tråd om dette i går også, der det ble sagt at man kunne begynne å gi vann fra ca. 6mnd alder. Jeg har ei snuppe på 6 mnd, og har ikke begynt å gi henne vann enda. Jeg ammer, og virker hun tørst og ikke er fornøyd, så får hun bare mere pupp. Den første melka som strømmer til er jo tynnest, og virker som tørsteslukker. Trenger jo ikke å la babyen ligge like lenge ved puppen som til de vanlige måltidene. Jeg har i grunnen aldri hatt behov for å gi noe vann til mine tre barn før de har blitt ganske store jeg. Men mulig ting er annerledes hvis man gir mme. Skal vel ikke gi for mye av det i døgnet. Men man kan jo liksom ikke amme "for mye". Melka er jo lettfordøyelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå