Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 I morgen skal jeg endelig til ultralyd!! Kom til å tenke på en sak... Tror du det er en ide å drikke brus før jeg skal inn? Da blir det vel litt liv inni der? Kanskje det blir lettere å se kjønnet også? Eller er det stress når de skal ta mål og slikt? Råd?
<3Lykkelig<3 Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Ja det kan du gjøre, fikk det som tips av jordmora mens jeg gikk gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå