Gå til innhold

Gravid eller "kosepose"!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns magen min har est ut de siste par dagen,skikkelig gravidmage!!! Har ikke fått igjen mens ette forrige svangerskap enda,så er jo litt spennenden. Men syns jeg skulle fått igjen for veldig lenge siden jeg kuttet veldig ned på amminga,nå ammer jeg ikke lenger.. Har en sønn på 7mnd så blir i så fall 2 tette..

Jeg og min sambo hr vært litt for mye livsnytere om dagen! Kosepose er jo så godt. Mulig det er den som har langt seg der... Uff.... Må vel få tatt en test i morgen....

Hadde jo vært veldig koselig å komme inn til dere igjen da:))

Kosepose eller baby?!?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann=)

Det er nesten som om jeg skulle ha skrevet dette innlegget ;)

Det er liksom den siste uken hvor magen min plutselig har blitt litt rund...ellers har jeg gått drastisk ned i vekt og veier nå mindre enn før jeg ble gravid. Så jeg er også veldig usikker. Har en datter på bare 5 mnd :o hehe...så de blir i såfall veeldig tette! Men jeg ammer enda bare...men ikke på natten da. Så det er jo veldig rart hvis jeg skulle vært det. Men jeg får vel bare ta en test jeg også...=D lykke til

Skrevet

Det er kosepose!!! Så nå blir det slutt på alt godt. Skal trene de dagene min sambo ikke trener,fram med kokeboka og finne sunne lette måltider,spise masse frukt,spise oftere og drikke masse vann:) Disse kg skal vekk. Det skal være sikkert og vist.

Lykke til til deg også:) Spennende å høre om det er en liten spise hos deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...