ZineEddineMadeInMe Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 bruker bare litt babyolje etter amming for det er det jeg tenker ikke svir. melk virker heller ikke. what to do?
SugarIntheMorning Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Kjøp ullfett-salve på apoteket; husker ikke het hva det heter... lanolin eller noe i den stilen... men sier du ullfett så vet de hva det er. Hjalp meg veldig bra med nr en. Ellers er det viktig å "lufte puppene".
Duggfrøken Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 Har du forsøkt med melk og la puppene luft tørke? Purelan salven sises å hjelpe også.
<3 Tredjegangs <3 Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har hørt at Purelan skal hjelpe, en salve du får kjøpt på apoteket..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Veldig viktig å lufttørke dem skikkelig... Det gjør stor forskjell... Jeg brukte også salve fra apotek,det hjalp masse. Men hva den het....hmmmm.... Spør på apoteket om ikke brystmelk hjelper. Bare husk å lufttørke Lykke til, det går seg til rimelig raskt,helt sant Og da er det luksus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå