LuRiFaXeN Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 har dere fått noen følelser på om det blir en prins eller prinsesse bebi? selv har jeg ikke peiling ingen følelse enda. vil dere vite kjønnet på ul?
Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Jeg vil vite hva det blir :-) men er stoor sannsynlighet for at det blir jente®... Mannen min og alle brødrene hans har ingen sønner.. de klarer kun å lage jente bebiser... hehe....
LuRiFaXeN Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 hehe.. tror jeg vil vite det på ul, men er ikke helt sikker denne gangen..her er det 50/50 på hans side blir det prinser på min side blir det prinsesser.hehe... kan jo hende du får jente og gutt;)
Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Haha, den var god :-) ikke skremme meg sånn..... :-)
<3snartmammat2<3 Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Jenta mi blir 2 år i aug. Å ho klappe mæ på magen å sei baby gutt.. Veit ikkje kor ho har det fra før æ har bære sagt baby..
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har en gutt og en jente fra før, tror det blir gutt denne gangen. Har hatt det på følelsen siden lenge før jeg ble gravid, og nå merker jeg at svangerskapet er svært likt mitt forrige guttesvangerskap. Vi har bestemt oss for å IKKE vite kjønnet, lyst å ha en ekstra motivasjon før fødselen og overraskelse etter fødselen. Blir jammen spennende! Vi visste ikke kjønnet på nr 1, men på nr 2 klarte vi ikke å holde oss. Håper vi klarer det denne gangen...hihi!
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Jeg har en følese av at vi venter en jente. Ikke lenge til vi kan få vite det heller. er 12 uker til torsdag. Min mann sier han ikke har noen førelse men, manga andre familie medlemmer tror jente de og. Så da får vi se.
edition Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Åå, har ingen følelse i det hele tatt:( Ingenting å håpe på heller... Så gleder meg til å få vite det:D Vil få vite det før, så håper på at det ikke er noe i veien for å få vite det..Eller vil at kjæresten skal få vite det så fortelle det til meg:) Når er det egentlig man kan se det?? På ul
Tweak Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Jeg også vil gjerne vite om det blir gutt eller jente om de kan se det på ul. :-) Har ingen magefølelse, men siden vi hadde sex 1-2 dager før el så kan det jo hende at det blir jente av den grunn. Var helt fortvilet fordi vi hadde så lite sex ved el, he he. De sier jo at sædceller som bærer x-kromosomet ikke er så raske men mer utholdende og lever lenger enn de lette og kjappe med y-kromosom.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 Vi vil vite det. Har visst det med begge de andre, og det syns vi er gøy og praktisk. Vi har en av hver vi, og denne gangen tror jeg det er en jente til. Med sønnen vår hadde jeg ingen symptomer, men dette svangerskapet har jeg kjent mye til:) Jeg kan selvfølgelig ta feil, for alle svangerskap er ulike, men jeg tror det er jente til det motsatte er bevist:) Det er jo helt det samme for oss om det er jente eller gutt:) Det går an å se det på ul når man er 13 uker. Da fikk jeg vite at sønnen vår var en gutt. Denne gangen skal jeg på ul når jeg er 15 uker. Det er bare 6 uker til i dag:) Gleder meg:)
m-mamma Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 Har gutt fra før. Denne gangen har jeg vært mye mer kvalm. Kan jo tenkes det er et tegn på jente. Men klarer liksom ikke forestille meg et annet kjønn heller, er liksom vant til gutt og tror det skal være sånn. Blir spennende! Har ikke tenkt til å se kjønn denne gangen.
LuRiFaXeN Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 2. juni 2009 åhhh.dette blir spennende:) har ikke helt bestemt meg om jeg vil vite kjønnet på ul, men tror jeg blir fristet til og vite det når den tid kommer blir like glad uansett. er vel mellom uke 19 og 23 som er ordinær ul?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå