Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 fødte for en måned siden ca (ks) og har hatt blødninger som varte i kanskje 2 uker og så kom det sånn slimaktig utflod. men i forigårs begynte jeg plutselig å blø igjen, er det normalt? kan det være overanstrengelse fordi jeg har syklet litt hardt? eller er det rett og slett mensen, selv om det ikke føles og det er mindre blod enn ved vanlig mens. når er det vanlig å få igjen mensen? plis svar
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Når du får mensen igjen kommer an på om du ammer. Jeg fikk den tilbake etter 13 mnd. med andremann. Ammet ett år.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Så vidt jeg husker er det også normalt at blødningen under renselsen stopper opp en periode for så å begynne igjen etter noen dager. (Uten at jeg har dobbeltsjekket dette. Leste om det etter at jeg fødte - opplevde det samme).
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 "så vidt jeg husker er det også normalt at blødningen under renselsen stopper opp en periode for så å begynne igjen etter noen dager. (Uten at jeg har dobbeltsjekket dette. Leste om det etter at jeg fødte - opplevde det samme)." Det er vanlig at blødningen stopper opp for så å begynne igjen etter noen dager... JA.. men det er etter en uke eller ti dager etter fødselen såvidt jeg har forstått... Dette gjelder friskt blod og årsaken er at skorpen fra såret der morkaen satt løsner og gir friskt blod igjen... Etter det skal det jo stort sett bare være brunlig utflod og ikke friskt blod... Jeg vil tippe du har fått mensen igjen... særlig hvis du ikke ammer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå