Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Jeg barberer meg nedentil men det som vokser ut igjen er veldig stivt også får jeg masse røde prikker etter barberinga. har prøvd forskjellige ting,men ingen endring. også vokser det liksom utover låret og sånn,er så mye:( noen bra tips???
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 det sliter jeg også med! jeg er ganske ung og synes det er utrolig flaut! men ei venninne av meg ble konsulent i noe som heter cosmopharma. ho anbefalte meg to ting: 1. facial foaming mousse 2. after shave fra arctic hun forklarte at hun selv bruker disse, og sa at skummet er et tynt foam, slik at man får med alt av hår, for når jeg barberer med gilette og sånn, så får ikke jeg med alt. må liksom barbere flere ganger. hun sa at røde prikker skyldes betennelse i hårroten. men den foamen er et renseskum, så da får man ikke sånne røde prikker. så jeg begynte å bruke denne. har vel brukt det siden februar. og jeg har ikke røde prikker lengre. skummet står i dusjen. jeg bruker det i ansiktet for å fjerne sminke og så barberer jeg meg under armene, bikinilinjen og leggene enkelt og greit. jeg pleier å få litt nupper også, så jeg smører meg med denne i bikinilinja, så får jeg ikke nupper heller. den lukter utrolig godt også. veldig nøytral lukt. så samboeren min bruker den også når han har barbert seg i ansiktet her er linken jeg fikk av henne. går bare inn der og bestiller det jeg ønsker. og hun sender i posten til de som bor langt unna http://www.cosmopharmas.com/NO58759/
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 Uff. Jeg er så forbanna lei av all denne egen/selv reklamen. Alle gjennomskuer dere. Kjøp vanlige nett annonser som normale folk. Burde vært ulovlig og drive å reklamere for firmaene sine.
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 jeg som har skrevet svaret her. og jeg driver ikke firma. jobber som lærer i barneskolen. ser ikke problemet med å få svare på hva som har funka på meg. er det ikke bra at det kan gå ann å dele med andre, slik at andre også kan prøve ting som kanskje kan funke. er jo ikke sikkert det funker. men funka på meg. kanskje noen reklamerer på denne måten. men jeg har ikke noe firma å reklamere for, skriver bare hva jeg har erfart med det jeg har prøvd. vet om ei som prøvde en krem eller noe fra kondomeriet. den var visst veldig god på røde prikker på underlivet.. men syns det blir flaut å gå på kondomeriet i tilfelle noen elever går forbi
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 jeg har alltid bare brukt intimsåpe når jeg skal barbere meg. har hørt at man ikke skal ha barberskum i underlivet. man kan ha det i bikini linja for å barbere, men skal man barbere vekk alt som mange gjør. så skulle man bruke intimsåpe. ellers kunne man få tørre slimhinner eller noe. vet ikke om kanskje dette kan hjelpe da. å bruke en god intimsåpe. men er ikke kjøpt i vanlig butikk. den er helt naturlig. kanskje de røde prikkene skyldtes alt det dritt stoffene som er i mange produkter? jeg vet faktisk ikke jeg altså. men som sagt. jeg bruker bare intimsåpe
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2009 #6 Skrevet 13. juni 2009 Først sier du at du synes det er flaut siden du er så ung og etterpå sier du at du er lærer i ungdomsskolen?????
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #7 Skrevet 14. juni 2009 jeg jobber som lærer i barneskolen, ikke ungdomsskolen. det står det også. og man kan jo være ung, selv om man jobber som lærer i barneskolen. jeg er ny utdannet, og gikk rett fra vgs. til utdannelsen. skjønner ikke helt hvorfor jeg må drive å forklare meg. skal la være å tipse om hva jeg bruker da.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #8 Skrevet 14. juni 2009 du kan jo alltids oppsøke lege, kanskje han/hun har råd til deg? hudpleiere vet kanskje om noen kremer? ellers har jeg ikke mye råd til deg desverre
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2009 #9 Skrevet 29. juni 2009 har hørt tips om å smøre på sånn rensegele som man bruker på vibratorer og sånn etterpå, skal visst motvirke prikker. tror også rfsu har kommet med en hel serie intimbarberingsprodukter, godt mulig de har noe.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2009 #10 Skrevet 24. juli 2009 Prøvd å bruke babyolje istedet for barberskum/gele? Funker for meg.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #11 Skrevet 5. august 2009 Bruker vibratorrens når jeg barberer bikinilinja, virker helt supert, og jeg var plaget av røde prikker og utslett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå