Gå til innhold

En virkelig nydelig pinsehelg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden forrige uke var full av sykdom og alskens dritt (for å bruke et nyansert og godt ord), så vi frem til pinsehelgen og dens lovnader om sol og sommervær. Ungene begynte å bli bedre, så vi pakket opp biler og dro nedover til Vestfolds solkyst. Det angret vi ikke på. Ungene kviknet til, og det ble mye grill, is, lange turer, lek og sol på oss.

Hadde det ikke vært for at de nettopp hadde vært syke, så tror jeg det hadde blitt årets første bad på dem :))))

Babyen vår var ikke noe problem å ha med seg, hun sov i reisesengen vel så bra som hun gjør hjemme i sin egen seng. Vi merker at hun har blitt større, nå smiler hun til alle som vil prate med henne :)))) akkurat som sin far ;))

Nå er det straks kveldspupp, og så natta fra oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å høre:) Ja har vært nydelig vær her også. Det gir masse krefter og energi det, er herlig. Barna har badet sitt første bad, ikke i sjøen da, men i ferskvann.. Altfor kaldt for min del enda..

Så bra lille snuppa sover greit over alt og er grei og ha med på turer. Ingenting er bedre.

Og jeg ser for meg mannen din står og smiler til alle som snakker med han, så glad for at noen gidder og stå der og prate med ham haha:)

Skrevet

Hahaha, ja, jeg skulle hatt den setningen 'akurat som sin far' i en parentes, men det er ikke til å komme fra at mannen min er en gledesspreder. Han er alltid i godt humør og er sosial og omgjengelig. :))) Men kommentaren var vel en liten spøk hihihii

Og Kokkeli, vannet er altfor kaldt for meg også. Altfor kaldt! La oss snakke når havet er nærmere 20 gode, varme grader! :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...