Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Så reiser jeg da på ferie på torsdag og blir borte herfra ei uke.. Har ikke med data maskin og med 3 unger, mann og svigermor på lasset tror jeg ikke jeg blir å finne på en internettcafe heller.. Så nå legger jeg ut en ufordring til dere. Jeg blir her fram til onsdagskvelden skal da lage så mange innlegg jeg klarer i varmen. Så har dere en uke på dere til å lage så mange innlegg som dere klarer..
metaMORfose Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Du er lur! Jeg greier dessverre ikke å være her så mye som jeg egentlig skulle ønske, for jeg liker dette forumet og vil gjerne være med å drive det videre så det er aktivitet her, men hverdagene tar meg veldig til tider. Skal allikevel henge meg på utfordringen din, Kokkeli! God ferie ønskes deg!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. juni 2009 #3 Skrevet 2. juni 2009 god ferie, tar utfordringen din, skal ihvertfall prøve.
Lene~mor til tre Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Ha en god ferie Vi får prøve så godt vi kan å holde aktiviteten oppe, men det er en travel uke for meg dette her. Idag skal jeg på kurs, så er det to skoleavslutninger iløpet av uka og så skal jeg jobbe og på lørdag skal vi på barnas klimafestival
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå