Gå til innhold

ringe legen i morgen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!! Har så mange tanker å spørsmål i hode mitt at jeg blir gal....må bare få ut litt frusterasjon nå....Ok her kommer det....-Ikke mens i mai,to neg gravid tester,slapp,trøtt,svimmel,ømme bryster,stikkninger/kramper i magen,mye hodepine,hyppige turer på wc og gul/hvit aktig utflod i dag....skulle tru testene skulle være positive da men....hmmmm.Men med barn nr 2 så hadde jeg 3neg tester og var 3mnd på vei,hadde det på samme måte da.Kan det virkelig være mulig at det samme skulle skje nå?Er det noe som heter at det er noen som skiller ut lite hcg i urinen? at det må en blodprøve til for å se om man er gravid?Har hørt det men hvet ikke....noen som hvet??? Takker for svar å deilig å få ut itt frusterasjon...lykke til jenter. HÅPER jeg er gravid å;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Eg ville ha ringt til legen og sagt det som det var og få tatt en blodprøve. Det er ikkje alle som tester positiv med engang. Min søster var 8 veker før hun testet positiv. Lykke til :)

Skrevet

Takk....ja hvet så håpet er ikke helt ute ennå....men kl blir jo aldri 9....Gruer/gleder meg....litt usikker på om jeg har mensen nå men kom litt blod i går når jeg og min mann hadde sex i går.Så stoppet det helt og nå på morran var det litt brunaktig blod.Blødde alderi i de to første svangerskapene...

Skrevet

Hvordan gikk det??? :D

Skrevet

Det skjer sjelden....jeg HÅPER du er gravid!!klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...