Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ er jeg i uke 12 og har aldri vært kvalmere...

Trodde det skulle bli bedre, ikke verre?

Var mye kvalm i uke 8 og 9 og så ble det bedre... NÅ i uke 12

Er det ille:(

Vet ikke hva jeg skal gjøre :(( så lei...

Til dere som har vært kvalme: når ble det bedre? Eller varte det i 9 mnd?

Krysser fingere for at jeg blir bedre, dette er grusomt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er fortsatt kvalm og kaster opp, desverre.. er i uke 17... :(

men det har blitt mye bedre og kommer og går i kortere perioder:)

Skrevet

Hei Lillenøtt

Forrige svangerskap kastet jeg opp i nesten 9 mnd. Er nå gravid på nytt i uke 17 og kaster opp som bare det enda. Men, er litt bedre enn uke 12. Nå er jeg mest dårlig på ettermiddag og kveld.

Helt enig med deg at dette er grusomme greier....

De fleste blir jo bedre ettervert men noen er blir det ikke. Bare å bite tenna sammen og tenke på at det tar slutt en dag. Selv om det er leeenge til...

.

lørdag kastet jeg så kraftig opp at fikk låsning i ryggen. ( har vært plaget med dette før) POKKER!

Skrevet

jeg er i uke 17, og for min del gikk det over gradvis i uke 16. kjenner at jeg er litt kvalm innimellom enda, men har ikke kastet opp på en uke nå!:) sist gang gikk det over i uke 14.

Skrevet

Hei! Jeg er er midt i uke 13 og er fortsatt kjempekvalm, da kun om kvelden. Var ille i uke 7 og 8, så var jeg småkvalm etter det og nå synes jeg det begynner å bli verre.

Sist kastet jeg opp i 9 mnd, men var ikke så forferdelig kvalm, klarte bare ikke å holde maten nede. Nå kaster jeg stort sett bare opp en gang daglig, max, men er kvalm hele tiden og det er verre enn oppkast synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...