Gå til innhold

Noen som har lagt brostein eller lignende her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette veldig dyrt?

Kan tenke meg det er det. Men hva er sånn ca pris?`Vet ikke helt hvor mange kvm. jeg hadde trengt. Sikkert 100 kvm.

Ser ikke ut utenfor huset.. Noe MÅ gjøres ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du belegningsstein eller brostein? Vi har kjøpt 190 m2 med belegningsstein, tromlet gråmiks. Fikk det for 159 kr per m2 + frakt på 3500 kr som vi ordnet selv. (kostet ca. 12000 i frakt med fraktfirma). Så må man ha en del sand som underlag, dette koster mellom 500 og 1000 kr for ett lass. Vi skal gjøre arbeidet selv.

Brostein eller gatestein som er håndhogd i granitt koster fra 800 kr m2. Det skal vi ha noen steder i striper for å lage mer mønster og brekke det litt av.

Skrevet

Det lønner seg økonomisk å gjøre det selv, grisedyrt å få lagt. Men det er enorme forskjeller ut i fra hvor du bor. Vi bor i bynært strøk, naboen vår betalte 250 000 for sin noe store gårdsplass. Min far bor på landet og jobber med å legge ut slike - han holdte på å gå i bakken da han ørte prisen .Billigere der mao. Vi har en stor gårdsplass og betalte rundt 15 000 for steinen, legger selv.

Skrevet

Jeg mente så klart belegningstein.

Bor i Bergen. Så det er vel svindyrt her kan jeg tenke meg.

Og vi må visst ha ca 400 kvm.. Huff. Noen som vet ca. pris?? Tror noen må legge for oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...