Gå til innhold

Dere som er gift...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere det når dere tenker tilbake på bryllupsdagen? Jeg følte dagen raste av gårde og at jeg egentlig ikke fikk tid til å nyte den - er mange detaljer som har gått tapt, helt til jeg ser på bilder og video - jammen bra vi har maaaaange bilder fra den dagen;o)

tenker tilbake på den dagen som en av de beste i mitt liv og ville ikke gjort noe annerledes:o) Det er jo en grei følelse å ha;o)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Husker ikke så mye av dagen. Ble så mange inntrykk og følelser i sving at jeg følte at jeg gikk utenpå meg selv.

Jeg og er glad for alle bilder og at hele greia ble filmet :-)

Jeg er kjempelykkelig over å ha giftet meg og ville ikke byttet bort den dagen for noe :-)

Skrevet

Har det vel som dere ja! :) dagen fløy avsted, "alt" gikk på skinner og det ble en perfekt dag for meg og min kjære... og nå har vi jammen meg snart 1 års bryllupsdag!! Ikke bare denne dagen som gikk fort!

Skrevet

Ja, akkurat samme jeg følte også - har hørt at det er noe de fleste føler;o)

Skrevet

Så lenge du ikke ville ha gjort noe annerledes så er det jo bra, alle har jo litt dårlig hukommelse fra den dagen;)

Irriterer meg over at restaurantbesøket den dagen vi iftet oss var så dårlig (giftet oss borgelig og uten ståhei) og at jeg ikke klagde BIG TIME.

Vi dro på bryllupsferie dagen etter og den har jeg veldig gode og krystallklare minner fra.

Skrevet

Jeg blir av andre beskrevet som den mest avslappa bruden de har sett. Jeg klarte å nyte dagen til fulle. Tror at mye av grunnen for det var at jeg på grunn av avstand hadde måttet la andre ta det meste av regien. Hadde f.eks ikke sett brudebuketten eller borddekorasjonene før den dagen.

Eneste jeg angrer på var at vi ikke fikk tatt nok bilder. Og så kom jeg til å drikke meg fulle på champagen på veien fra kirken til festlokalet:) Det var jo litt tabbe, men fryktelig morro:) Drakk elleve glass vann under middagen for å bli edru:)

Skrevet

Jeg husker tydeligvis mer enn dere:-)

He he, jeg husker dagen, men den gikk fort ja.

Var vel den mest perfekte dagen i mitt liv. Må skryte litt av oss og si at vi var gode på planlegging.

Og heldigvis var alt delegert, slik at vi kunne nyte dagen uten å bry oss om detaljer.

Har bare gode minner fra dagen. Gøy med video og bilder, selv om barna våre synes det er blodig urettferdig at de ikke fikk være med i bryllupet vårt. ( he he vi giftet oss FØR det kom barn da....)

Skrevet

Jeg husker dagen som det var i går. Full av spenning og med et lurt smil om munnen. Vi giftet oss i all hemmelighet lang borte.Ingen visste noe.

Hjemme fortsatte bare morroa med et kjempeparty hvor nyheten sprakk og både bilder og film ble vist på storskjerm.

Flirer bare jeg tenker på den store dagen vår.

Skrevet

Ja, jeg var også veldig rolig og avslappet - og jeg er vanligvis en veeeldig stressa person, he he. var jeg som måtte roe ned pappa da han kjørte feil da vi skulle finne frisøren (var i Florida og hadde aldri vært der før;o) - var jeg som holdt roen og ordnet opp...det var så ulikt meg at pappa måtte ta det med i talen sin, he he - ellers hadde jeg lite kontroll med dagen sånn sett - hadde ikke sett hverken sermonistedet, brudebuketten, dekorasjoner eller middagslokalet før og vi ordnet alt gjennom planlegger i USA, så jeg hadde liksom ikke noen forventninger på den ene aller andre måten, bortsett fra at jeg håpte det ble bra - men visste ikke helt hva jeg skulle forvente meg - og det tror jeg bra både i forhold til nerver og forventninger;o) Alt ble perfekt fordi jeg ikke var stresset over "hva om noe ikke går etter planen" osv...

Skrevet

Jeg var helt utslitt den dagen, hadde stresset slik i forveien med alt som skulle ordnes. Under middagen voks maten i munnen og jeg hadde absolutt ikke lyst på kake hehe.Og jeg så virkelig frem til å legge meg.

Men det var en vellykket dag og det var deilig å sette seg på flyet dagen etter, en uke uten barn:)

Skrevet

He he - ja vi gjorde det omvendt vi - ferdig med ungene før vi giftet oss;o) Selv om det er halvannen mnd siden, så er det endel detaljer som jeg bare husker fra bildene;o) var ikke stresset i løpet av dagen, men følte alt gikk veldig fort - og kunne ønske jeg kunne satt hele dagen på slow-motion;o)

Skrevet

Bryllupsdagen var helt super! Fantastisk:)

Dagen gikk fort ja, men det hadde jeg hørt så mange ganger før den store dagen, at jeg prøvde å nyte hvert eneste øyeblikk.

Alt gikk bra i kirken, brudebuketten og oppsatsen hadde jeg ikke sett live på forhånd (kun beskrevet åssen jeg ville ha den), og de ble så bra!!Venninna mi sang 2 nydelige sanger vi hadde valgt, alle var friske og blide, regneværet stoppet 30 min før vielsen og, maten var topp og det virket som alle koste seg :)

Ingen ble stygg-fulle og

Vi bomma litt på valsen, musikanten gikk 30 min FØR han skulle (og det ødela litt siden vi skulle si hadet til alle mens han spilte litt før de andre dro) + han dro rett etter han kom fordi han hadde ikke med cd spiller til å spille valsen på, så han måtte hjem til en gjest vi hadde å låne en spiller!!

Okey, han var vi IKKE særlig fornøyd med, men alt i alt:

EN DRØMMEDAG!

Vært gift i 10 mndr i morra :)

Skrevet

Me gifta oss på fredag hos sorenskrivaren også hadde me fest på laurdagen. Natt til laurdag så låg eg og frøys ved fleire anledingar, våkna gong på gong at eg frøys....... Fikk på meg klær og reiste til frisøren og når mannen min henta meg til bilde taking så gikk alt greit...men når me var ferdige så var eg heilt gåen....måtte ha paracet og drakk litt på veg til festen og følte meg mykje bedre. Under middagen så blei mannen min dårlig.....da fikk han feber....så han måtte legge seg på hotel rommet mellom middagen og kakene for å klare å gjennomføre resten av kvelden....han tok av seg bunaden og kom ned i shorts og skjorte ;) han fikk lov av meg da.

Eg gjekk og la meg tidlig, rundt midnatt for da kom feberen tilbake til meg..... Men uansett så var det ein strålans dag og me hadde da kosa oss med god mat to dagar på rad. Me sov på hotellet som festen skulle vera på to netter, frå fredag til søndag, så me hadde bestilt mat der fredagen, sønnen me har, mamma og pappa var med, bror min og søskenbarnet mitt som var hos mamma og pappa og forlovere selfølgelig. Det var kjeme koselig og me har masse bilder fra alle som tok bilder den dagen.

Skrevet

Hele dagen gikk på fast forward.

Føler egentlig jeg løp fra den ene posten til den andre.

Har vage minner om at vi åt og fyrverkeriet har jeg bilder som bekrefter at det faktisk ble gjennomført, he he.

Skrevet

Jeg sitter med en vond følelse og er egentlig ganske skuffet. Var mye dumt som skjedde den dagen, mye jeg skulle gjort annerledes og en del gjester som ikke klarte å styre seg.

Hadde jeg kunne gjort det om igjen, så hadde jeg avblåst hele festen og heller tatt med mannen til utlandet i all stillhet slik planen egentlig var. Hadde booket kirke og alt, men så begynte familien å blande seg, vi ga etter, og jammen klarte ikke samme familien å ødelegge dagen for oss...:(

Skrevet

Jeg husker faktisk det meste, til tross for masse inntrykk og greier :) Men er jo kjempe med masse bilder og film da :) Var jo kjekt å se igjen på film etterpå. Og nå har vi snart ett årsdag, som tiden flyr altså :) Men dagen raste veldig fort avgårde da faktisk, er bra den er dokumentert :)

Skrevet

Har MASSE gode minner og husker dagen veldig godt :o))

Det var en dag fyllt med vanvittig spenning, glede, forventninger, takknemlighet, ydmykhet og lykke <3

Skrevet

Uff - så kjedelig når det blir sånn:o( Skal ikke sitte igjen med den følelsen etter bryllupsdagen:o(

Skrevet

Nei, men heldigvis så bestemmer ikke bryllupsfesten hvordan ekteskapet blir! ;) Vi ler jo litt av det, og måler andre bryllup i "ille-skala" i forhold til vårt eget.

I et bryllup ble det slagsmål og vi fant ut at det var hakket verre en vårt eget... hehe, der var det "bare" kald krig og spydige kommentarer.

Men fremdeles klarer jeg ikke å se på bildene/filmen fra dagen. Vi har vært gift i over 4 år og har ikke et eneste bryllupsbilde på veggene. Alt ligger låst i en skuff.

Har ikke noe behov for å bli påminnet dagen, egentlig. Jeg har en ring, det får holde.

Skrevet

Ja, det er jo sant - er ekteskapet som er viktig - men uansett utrolig trist å ha slike minner fra den dagen:o( Dere får adoptere en amerikansk tradisjon og fornye ektskapsløftene - reis vekk bare dere to og få det bryllupet dere drømte om;o)

Skrevet

Vi tok det hele ganske så easy. Hadde helt glemt meg bort og måtte hive på sminke og kjole før jeg sprang på bussen. Kan du tro det...Nydelig vielse med flotte ord. Koste oss på restaurant med de nærmeste vennene + litt familie. Dro hjem og slappet av, så ut på byn alle mann. Det var topp. Så mange folk i vår pittelille leilighet! Sovnet før vi rakk noen "bryllupsnatt", vi var så slitne etter en lang, deilig dag.

Påfølgende sommer, da jeg hadde rukket å fylle 20, hadde vi en liten ekstrafest (for venner og slekt fra den kanten av landet) med langbord i hagen til svigers, reker, grillmat, en kusine tok med marsipankake med jordbær fra egen hage, en annen tok med hjemmebakte boller med blomster i. Rekene lå i ett trau, duken var et fiskenett. Solen skinte, gresset var grønt, sommernatten varmet oss og lyden av mygg i den elektriske fluefangeren gnistret som om det var småtrost som endte sine dager.

Minneverdig og rett over nyttår er det 10 år siden. 10 deilige år.

Skrevet

Ahhh...høres herlig ut:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...