Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en slags spilledåse, vel, den er vel egentlig sønnen min sin. Jeg bare oppbevarer den for han. Den er et arvegods.

Hver kveld spiller denne spilledåsen helt umotivert. Den står inne i et skap og spiller lystig. Jeg skrr den av, setter den i skapet, lukker døren og legge rmeg igjen. Du kan være 99.99% sikker på at jeg vekkes av den igjen etter en halv time. Det mest irriterende er at det er en trekkopp mekanisme, og jeg trekker den ikke opp. Jeg har aldri likt den, jeg finner spetakkelet litt creepy, men mannen min elsket den, så jeg sparer på den for junior.

Jeg kan derfor ikke kaste den, eller ødelegge den, men jeg finner den direkte kjip og en tanke uhyggelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bankboks?

Skrevet

også må du komme her med en rasjonell løsning, sånn helt uten videre!

:)

Skrevet

hehe.. de sier at kvinner snakker om problemet og blir ferdig med deg. mens menn fikser problemet og blir ferdig med det. tror jeg er mann :P

Skrevet

hehe... flaks i grunn det :P

hvordan går det med deg? er det sommerferie nå? jeg har 1 uke og 6 dager igjen max og om jeg ikke kommer opp så har jeg 1 uke og 3 dager igjen :D

Skrevet

6 arbeidsdager og 2 skoledager igjen :) Gleder meg til ferie! Alt er vel, bortsett fra en irriterende spilledåse ;) Nå skal jeg prøve å legge meg igjen. håper du har det flott!

Skrevet

hihi.. det er ikke lenge igjen :)

sove godt! og kos deg med spilledåsa :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...