skilt Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Hva synes dere?Går det an å kombinere eller? har sagt det høyt for meg selv endel ganger nå, og det klinger bedre og bedre..Selina blir det nok uansett, bare leker meg med tanken på et mellomnavn Skal nok vente til etter fødselen med å si det til andre.. (utenom dere her inne da) :-P
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Fint navn! Fin avveksling å se Selina med S i stedet for C:-)
skilt Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 Takk :-P Vet ikkehvorfor, men vi har alltid likt navnet bedre med S.. Hadde vi skrevet Lukas med C, hadde vi kanskje valgt annerledes??
skilt Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Dytter litt jeg.. Er jo gøy med litt tilbakemeldinger på hva dere synes om navnet :-O
AdrenaLine Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Jeg synes navnene er veldig flotte hver for seg, men sammen tenker jeg kjeks. Finnes det ikke både Selina-kjeks og Marie-kjeks? Sammen blir det veldig fremhevet... Du ba om ærlige tilbakemeldinger så her er min Ikke vondt ment.
skilt Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2009 hehe, morsomt..Har definitivt ikke tenkt i den banen.. Og det er ikke noe som heter Selina kjeks, det er Salina
Uglebusk Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Jeg synes det var veldig fine navn jeg. De var fine sammen også:-)
Øyboeren med to små <3 Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 datteren til en venninne heter det, syns det er veldig fint
Andremann snart? 3.pp Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 Selina høres veldig fint ut. Har selv ikke sansen for dobbeltnavn i utgangspunktet, og synes det ble veldig mye med 6 stavelser i et fornavn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå