temine Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Vi tenker på å reise bort med et vennepar som forlovere og gifte oss. Har ikke tenkt så mye på hvor enda, noen tips herfra kanskje?
*Rutletutt* Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Vi giftet oss i Orlando, Florida i april, og det var et drømmebryllup! Vi var nærmeste familen (17 stk tilsammen) og leide to store hus der borte i 3 uker og hadde verdens beste ferie i tillegg til vår drømmedag. Vi giftet oss gjennom Disney - men ikke inne i parken med Mikke Mus som prest eller noe annet cheezy, he he - de har utrolig flotte "locations" og bryllupsplanleggere som gjør at alt blir veldig enkelt når en skal arrangere bryllup i utlandet:o) Vi trenkte også på Hawaii, Mauritsius og Italia - men jeg har alltid drømt om å gifte meg i USA, og vi kunne ikke valgt noe bedre - er veldig glad for at vi giftet oss som vi gjorde:o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 åååå... det er så mange fine former for bryllup det aller aller fineste haddde vært og hatt et utebryllup i norge, med norsk natur rundt. men det er jo litt risikabelt. ellers er jeg så teit at jeg er svakt for kirkebryllup i store majestetiske kirker, selv om jeg ikke er troende. vinterbryllup må også være super fint. jeg liker å spille på årstid
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 er det ikke finnland som har sånne ishoteller? tenk å gifte seg der a
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Mauritius! Helt fantantisk plass. Vi hadde bryllupsreisa der og skal definitivt tilbake dit! Når vi var der var det et svensk par som giftet seg i en båt ute på havet, sinnsykt romantisk spør du meg :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2009 #9 Skrevet 1. juni 2009 skulle jeg giftet meg noe annet sted en der jeg kommer fra så er dette et fint alternativ http://www.klikk.no/bolig/article390702.ece
ToPrinsesser<3 Skrevet 1. juni 2009 #10 Skrevet 1. juni 2009 Barcelona! http://www.brudepikene.no/bryllup_barcelona
Tokatter_USA Skrevet 2. juni 2009 #12 Skrevet 2. juni 2009 Jeg ville nok foretrukket å gifte med i den 900 år gamle kirken jeg ble døpt og konfirmert i, men siden hjemreise til Norge ikke var aktuelt, giftet vi oss i Las Vegas i stedet. Det var helt greit, det var nøytralt (ingen familie tilstede), men vi pyntet oss i brudekjole og smoking likevel. Nå er Candle Light Chapel jevnet med jorden, mens den 900 år gamle kirken fremdeles står. Og Snups ble døpt der.
temine Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. juni 2009 Ja, vi har ei kirke her hjemme som jeg gjerne skulle gifta meg i...har døpt begge barna her. I tillegg har vi mange musiker-venner som kunne tenkt seg både å synge og spille under seremonien. Jeg stemmer nok litt mer for kirkebryllup enn min kjære...men vi må nesten gjøre noe som fungerer for begge en slik dag. Jeg vil ikke presse gjennom noe som ikke er veldig viktig for meg selv. Vi kommer til å ha en fest for familie og venner senere, da kan jo alle disse musikerne få vist seg frem så vi får dansa litt:D
temine Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 2. juni 2009 Veldig mange fine forslag her da, skal lufte de for min kjære når han kommer fra jobb:)
Koseklompen Skrevet 2. juni 2009 #15 Skrevet 2. juni 2009 Houston Texas, i kirken tippoldefaren min bygde der. Eller så kunne jeg tenkt meg et eller annet sted i Italia.. er så fint der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå