En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 jeg er lys og vil bli mørk - gå til frisøren sier de fleste da, og det er greit men akkurat nå er økonomien trang og jeg vil prøve å gjøre det selv (med hjelp). Jeg vil ha en mørk varm brunfarge. Hva gjør jeg for å komme dit? er det bare å finne ei pakke i butikken med omtrentlig den fargen jeg vil ha, og farge i vei, eller bør jeg gjøre noe annet? Jeg vil også ha lyse striper.. Takker for alle fornuftige tips:p
Leeloo76 Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Det eneste du bør gjøre er å førpigmentere håret ditt, ellers kan den nye fargen bli veldig blass. Grunnen er at lyst hår nesten ikke har røde pigmenter, og en vanlig hårfarge vil ikke klare å dekke ordentlig på første forsøk. Det holder med en glansvask med varm tone først. Håret vil se j...lig ut, men det blir bra når du farger over med den fargen du egentlig skal ha.
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 okei! men det holder ikke å velge en brunfarge med litt rødtone i? vil det da isåfall fort kunne bli litt rødlig hår?
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har farga håret hjemme i snart 20 år, og det er ganske lett om du har kort hår, men om håret er lenger enn til litt nedenfor ørene, så ville jeg gått til frisøren. Jeg hjalp engang ei venninne som hadde hår til midt mellom skulderbladene, og det var faktisk ganske vanskelig. Ellers er det bare å finne en eske i butikken, tror det fremdeles finnes slik at du kan ha lyse striper i også, men syntes ikke det er å anbefale. Har prøvd det et par ganger, men ble ikke veldig fornøyd. Følg bruksanvisningen, og lykke til;o)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå