Gå til innhold

Hvor "bør" vi reise, jeg og mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei helg uten barn, gjerne til ett sted med ikke alt for høyt prisnivå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer veldig ann på interessene deres da, og hvor gamle dere er etc.

kiel cruice syns jeg er artig, da sløver vi helt av gubben og jeg.

der kan n ta det rolig eller svinge seg på disko om nattaen

Skrevet

Nå som det er sommer, ville jeg foretrukket hyttetur eller telttur på fjellet. Romantisk å telte ved et fjellvann, tenne bål og kose seg med god mat, tilberedt i naturen.

Men det spørs jo hvor glad dere er i naturen? ;)

Jeg koser meg på utenlandsreiser også, men jeg koser meg glugg ihjel og slapper mye mer av ut i naturen :)

Skrevet

Har ingen hytte å dra til, og jeg liker veldig godt å gå i naturen, men da vil jeg hjem samme dag og sove i senga mi, hehe, er litt puslete når det gjelder telt og slikt:s

Greia er at vi ikke har reist så mye, så vi ville prøve det en gang også:)

Skrevet

Norske turistforening sier jeg bare. Leier ut billige hytter overalt ;)

Men finnes mange billige flybilletter, kommer selvsagt an på hvor dere bor. Også reise til en by som er billig og bo og shoppe. Et østeuropeisk land. www.kalinkatours.no.

Litauen, Latvia, Estland og Praha er fine plasser å reise til :) Jeg ble ihvertfall veldig glad i Vilnius (hovedstaden i Litauen)

Hva mer ønsker dere ut av turen annet enn at det ikke skal være så dyrt?? Det dyreste pleier som regel å være bruken av lommepenger ;)

Skrevet

Det er det, har ett noe begrenset budsjett pga endel prosjekter vi må gjennomføre hjemme:) Så synes det er greit at det er billig å shoppe litt der:)

Skrevet

kalinkatours.no der står det priser og så står det "delt dobbelrom" hva menes med det? Er det for 2 stk eller er det sånn at man kan regne med å måtte dele rom med noen andre, dersom man reiser alene?

Heheh, jeg er helt dust på slikt. Så lite bereist at det er flaut!

Skrevet

Jeg er litt usikker på hva dette betyr, men da vi bestilte hotell i Minsk i Hviterussland, fikk vi et vanlig dobbeltrom, et rom med 2 sengeplasser. Jeg tror de mener at det per person pris. Du må dele rom med noen for å få det til den prisen som står. Og du skal vel dele rom med mannen din? Du kan sende en mail til dem å spørre. Syns å huske at jeg fikk kjappe, forståelige svar på mail da jeg bestilte hotellrom for noen år tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...