Gå til innhold

lar dere barna gå med bleie på stranda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes jo flere mennesker som tenner på bleier enn pedofile??

Man skal så klart skjerme barna mot å bli forgrepet på. Men nakne på stranden er vel helt naturlig?? Jeg gjorde iallefall alltid det som barm tror ikke det engang fantes badebukser til små.små barn da. Men jeg ser skjeldent voksne løpe naken på stranden, så virker jo kanskje som man "venner" det av seg, og ikke trenger å bekymre seg over at man "lærer" de gå nakne;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg at nakne barn på stranda er naturlig, men lurer litt på hvir i all verden du har denne opplysningen fra: "Det finnes jo flere mennesker som tenner på bleier enn pedofile."

Skrevet

nei, det er vel bare noe jeg antar egentlig.. Men statistikken er jo ganske høy (forholdsvis da) for de som faktisk tenner på folk i bleier, dvs at kjærsten skal ha på bleie mens de har sex osv..

er vel kanskje ikke registrert alle pedofile, men poenget var at man skal skjerme barna for alt man man, men man bak ikke beskytte mot alt.

Noen tenner på tykke noen tynne, noen rødneglakk på tær osv.. man kan ikke unngå å bli sett av disse, men vi kan iallefall passe på at barna ikke blir alene med noen evt pedofile oppp i skogen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...