Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har lurt på å kjøpe trille, har i dag simo kombivogn og har startet og bruke sportsdelen litt nå i varmen. Gutten min er nå 5 mnd om noen dager og han sitter kun oppe litt om gangen, ellers ligger han nede og slapper av eller sover.. Men den er så stor å ha med seg i bilen, så jeg tenkte jeg skulle investere i en trille, ikke paraply trille bare men en med kalesje. Noen tips`?
MintCondition Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Jeg syns kanskje han er litt liten til en slik trille når han er 5 mnd? De er mye mer "vaklende" enn en vanlig sportsvogn, selv om man har ryggen nede, så blir det mer risting og skumping. Vi hadde er Carena Lieback Lux til eldstejenta vår da hun var liten, hun var større da vi kjøpte den da Den er ihvertfall med kalesje, men med pjuni små plasthjul, som egentlig kun egner seg til småtrilling på asfalt. Fungerer dog til sitt bruk, som enkel transport fra a til b, og til å sove i på ferie.
Lizzie_81 Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Vi tenkte det samme som deg og kjøpte bugaboo bee. Har fra før TFK Twister og den ble så stor å hele tiden skulle slå sammen og inn og ut av bilen osv.... Bee`en er fantastisk. Veldig lett å manøvrere, god kalesje og sønnen vår sover godt i den (6 mnd). Og så tar den ikke stor plass i bilen. Den er ikke av de billigste kan man si, men jeg er superfornøyd. Hvertfall verdt å ta en titt på.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Oki, da må jeg inn å se på den.. Jeg kommer ikke til å bruke den så mye i starten, men vi har nå akkurat en bil som blir for liten for simovogna fordi den andre er på reprasjon, så det blir bare for småturer, og mest for å bare ta noen lurer på dagen hvis vi skal bort. Hjemme her bruker vi simo )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå