Juli2007 og juli2010 Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 jeg har ikke drukket alkohol siden vi begynte å prøve..(er uansett også veeeeldig sjelden vi er på fest o.l). Men nå er vi invitert på grillfest hos en kompis,og jeg har veeeldig lyst å drikke;) jeg hadde EL på tordag eller fredag,så har ikm om et par uker. er det da farlig om jeg drikker på lørdag hvis jeg er gravid? vet jo ikke det før om et par uker da...:/ off..er så usikker.. klem fra
Pirkeanonym Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Jeg ville ikke satt livet mitt på vent.. Jeg drikker under prøvetiden, men også moderat selvsagt. Men nå er det mange brylluper og jubileumer, og da synes jeg at det er kjekt å kunne ta meg litt vin.
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Dette er vel en typisk ting du ikke bør gjøre, men som sannsynligvis vil gå bra derson du gjør det likevel. Avgjørelsen må du jo ta selv uansett...
meg & to små vampyrer Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Hmm, da vi var prøvere holdt jeg meg unna mellom el og ikm. Fordi man ikke kan vite. Om jeg var gravid, ville jeg ikke like å vite at jeg hadde drukket på et tidspunkt da jeg egentlig visste det var en sjanse for at jeg var gravid. Men du velger jo selv hva du ønsker å gjøre.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. juni 2009 #6 Skrevet 2. juni 2009 Drikk og kos deg! :-D Spesielt siden det er FØR eggløsning! Før du vet ordet av det må du holde deg unna alkohol i maaaaange måneder! hehe
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 Ser nå at du ha el på torsdag og fest på lørdag... Skulle du være "gravid" da så vet ikke kroppen din det enda! Sansynlig vis er ikke egget i kontakt med deg men flyter rundt å deler seg inni livmoren din! ;-) Jeg ville ikke bekymret meg...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 Jeg personlig drakk ikke i prøvetiden, men satte absolutt ikke livet mitt på vent selv om jeg ikke drakk alkohold. Det er ditt valg, og du som må ta en avgjørelse du skal kunne leve med. Får du dårlig samvittighet om du drikker er det kanskje ikke verdt det. At du i det hele tatt legger inn innlegg her for å spørre om det er greit, gir meg inntrykket av at du mener det ikke er greit selv, men at du har lyst til å drikke alkohol. Så du må bare finne ut hva du selv vil gjøre.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juni 2009 #9 Skrevet 2. juni 2009 Jeg drakk ikke i prøvetiden,men jeg drikker ikke ellers heller så...hehe... :-)
Trollemor75 Skrevet 2. juni 2009 #10 Skrevet 2. juni 2009 Det tok 4 år før jeg ble gravid, ville funnet det ganske traurig å være avholds så lenge, selv om jeg drikker med måte. Var veldig forsiktig den første tiden etter at jeg sluttet med prevensjon, men ble slappere etter hvert som tiden gikk og ingenting skjedde. Jeg ble faktisk gravid så å si med en gang jeg hadde konkludert med at vi ikke kunne få barn.
erteposen + 4 Skrevet 2. juni 2009 #11 Skrevet 2. juni 2009 Det er skummelt dette med alkohol i starten og mot slutten av svangerskapet. Det er da fosteret er mest utsatt. Har du el på torsdag og det er fest på lørdag har jo ikke cellen knyttet seg til kroppen vel? Jeg har dukket moderat frem til el, og holdt meg edru resten. Kanskje mest fordi førsemann var med på studietur, uplanlagt gravid, og svangerskape var preget av dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå