Gå til innhold

Namsmannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har litt peiling ang han? får en kun brev fra han når det er inkassoer og sånt som ikke er betalt, eller kan en få brev fra han om en er inkalt ti vitneavhør ang rettsak eller noe annet en kan få brev fra han om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Namsmannen er jo en lennsmann, så det er jo ikke usannsynlig...

Skrevet

dytter opp litt

Skrevet

Hei.

Har du fått brev fra namsmannen står det gjerne bare poltiet utenpå konvolutten da, kan også stå tingretten eller forliksrådet utenpå. Dette varierer fra sted til sted og noen ganger i forhold til saken. Innkallelser til rettslige møter kan komme i posten ja, det samme kan det som du sier ved inkassosaker evn andre betalingssaker som husleie,utkastelser,bøter etc.Spør om det er noe mer du vil vite jeg trur jeg kan svare :)

Skrevet

ok. en person som jeg står veldig nær som har fått brev, der det sto politiet på konforlutten og så sto det namsmannen på. jeg mistenker at den personen lyver til meg om brevet. jeg tror det er gjelds sak det gjelder, men personen sier det er et vitneavhør. hmm.

Skrevet

Innkallelse til avhør har jeg aldri vært borti at namsmannskontoret sender ut nei. Men er vanskelig for meg og si. Du må bare be personen være ærlig med deg, for folk med gjeldsproblemer har det mye å si åssen du angriper saken, om det i det hele tatt er din sak. Du vet, vi har ingen råderett over andres privatliv :) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...