Gå til innhold

Shit, jeg har termin NESTE UKE!! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg begynner å bli litt nervøs nå ja...

Uff, hvertfall når jeg har ei jente på 3 år som skal settes bort når dette skjer.. vil ikke at hun skal se mamman sin har det vondt.

.. nå er det snart amming, vugging, opp om natta, trege morninger, gråt, pupp osv...

Gleder meg mest, og hvertfall til fødselen er OVER!

Var veldig heldig sist, men gruer meg til de verste riene ..:/

Måtte bare lufte noen tanker..

Overgang fra 1 til 2 barn.. men gleder meg maaaaaassssssssssssssssse også da:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, kjenner igjen følelsen! Fødte datteren min i september i fjor, hadde da en gutt på 3 som gledet seg VELDIG til lillesøster skulle komme.

Og det gikk såååå mye bedre enn jeg hadde regnet med! Litt småsjalusi med engang, han trodde at jeg ikke hadde plass til begge 2 på fanget. Men da jeg beviste at det hadde jeg fortsatt, var alt greit og lillesøster var verdens beste ifølge han. Var også veldig striks på at HANS rutiner ikke skulle rokkes ved- omså veslefrøkna ble liggende på gulvet og hyle litt. Tror vi fikk igjen mye på det.

Ønsker deg lykke til! Slitsomt til tider, men veldig koselig også!

Og husk på at fødsel nr 2 ofte er lettere og mindre vond enn første gang =)

Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

Jeg har termin på torsdag og syns det hele er veldig surrealistisk. Det er rart å tenke på at i morgen kan vi ha to barn! Og innen noen uker er det ihvertfall helt sikkert at vi har to... Har ikke tenkt så mye på det før nå i det siste, og det er veeeldig rart altså... Gru/gleder meg til fødselen, husker jo at det er VONDT, men det er jo egentlig også en fantastisk opplevelse, og det er jo ikke ofte man opplever det!

Det er rart å hele tiden gå og vente på at ting skal skje...

Skrevet

Takk, fjerteberte :)

Prøver å tenke at det er banet vei, mer pauser enn rier osv, men ikke så lett når det nærmer seg SÅ altså.

Jordmor sa at jeg mest sannsynlig får en lettere og kjappere fødsel denne gangen.

(Brukte 7,5 t forrige gang, 1 t+15 min fra jeg kom til sykehuset.)

De kalte det lynfødsel til å være førstegangs, rakk det på ett skift og greier :)

Jeg har vært i super form, ingen plager, jobbet 100% til siste dag før permisjon ( og jeg jobber i bhg ), har bare den store kula foran så det ser ikke ut som jeg har gått opp 13 kg heller. Hehe..

Så jeg håper det ha en fordel at formen har vært så bra.

Begynner å bli sliten nå, er jo så varmt, og har noen låsninger i bekkenet innimellom, men ikke mer enn det.

Neste torsdag er det min termin:)

Lykke til dere andre :)

Skrevet

Omtrent like rask som meg du da =D

Første fødsel brukte jeg 5,5 time på fra 4 cm åpning.

Andre fødsel tok meg snaue 2 timer fra 4 cm.

BEgge fødslene har startet på morran, uten å egentlig gjøre vondt før jeg har hatt 5-6 cm.

Skrevet

jeg har :o)

Men jeg lurte mannen til litt kos i stad, og nå sitter jeg her med vonde kynnere (fra helt bak i ryggen) og lurer på om det tar seg opp eller gir seg... Vil liksom ikke ringe før jeg er sikker på at det er noe på gang, men hvordan vet jeg det liksom?

Tror slimproppen har gått også (svarte på innlegget ditt i går), for det har vært en del slim... Men man kan ikke være sikker... :o/

Men er helt enig i at det er helt sprøtt å tenke på at straks har vi to barn. Litt skummelt egentlig...

Skrevet

Oi oi oi!

Får håpe det er noe på gang for deg nå da, nedtråkka kaviartubepupper:)

Når var terminen din igjen, 9.juni?

Kos ja, det begynner å bli noen uker siden her gitt :0

Har ikke lyst at all, øm og hoven der "nede", så her får det starte av seg selv. Hehe...

Hvis det kommer regelmessig med 5-7 min mellomrom 1 times tid, ville jeg ringt.

Regner med at du har vært gjennom dette før, så når du begynner å puste å pese deg gjennom rimelig vonde rier, er det garantert igang:)

Slimproppen trodde jeg var gått siden det var mye slim på papiret et par dager før fødselen.

Men da vannet gikk, så jeg den hang på innsiden nedover benet (sorry detaljer!)

Slimete, med litt blod i.

Men alles kan vel være forskjellige, men sånn så hvertfall min ut.

Jeg tror nok du føder før fredag, tipper jeg:)

Lykke til! :):)

Skrevet

Hjælpes! Har termin neste uke jeg også! *biter negler så neglflisene spruter*

Skrevet

Sitter her enda, jeg... :o/ Ga seg i løpet av natten... *skuffa*

Tenkte å grine litt hos jm i morgen, vet at hun er på jobb på sykehuset på natten denne uka. Kanskje hun kan snike meg inn... haha

Hun kommer vel når hun kommer... Jeg bare er så leeeeeeeeeeeeei!

Hvor skal dere føde? Jeg har plass på Ullevål, føde B

Skrevet

ABC på Ullevål...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...