winneboo Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Var på Tusenfryd idag og vesla klarte å miste lambi lammet sitt Det har vært hennes følgesvenn i 3 år nå. Hun har grått flere ganger og hun er skikkelig lei seg. Vet dere om dette lammet finnes i butikken? Fikk det på lambi.no da jeg gikk gravid, er vel kanskje eneste plassen jeg kan få et nytt lam. Var innom der nå men så at man måtte ha 12 koder for å få et nytt lam. Off hadde heller betalt penger for at hun kunne få tilsendt det lammet fortere enn jeg klarer å samle opp 12 koder. Noen som vet om det går ann å få tak i dette lammet på en annen måte?
mamman til to gutter Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Er det et sånn lite lam? I tilfelle, så tror jeg vi har et, et eller annet sted. Du får si fra hvis det er det, så skal jeg lete og se om jeg finner det.
mamarama og lille banan Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 send en e-post til Lambi kanskje?
Synnøve_Solbakken Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Tror vi har et liggende, aldri blitt brukt. Hvilket av lammene er det, tror et står og ett ligger. Kan du ikke sende meg en pm med adresse, så kanskje vi kan ordne det. Skal lete etter lammet så snart ungene har sovnet.
PAVEEL Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 har et ja, men det er okkupert av 5 åringen her i huset:-) hihi, så det er flere avhengige her ja;-) trist når sånn skjer da:-(
Blind Gudinne Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Å nei, fikk alvorlig vondt av jenta di nå! Storebror på 3 har en bamse som har vært følgesvenn siden fødsel ( stygg som juling! Og butikken den er kjøpt er nedlagt- aner ikke hvor den er produsert, lappen er gnafset av). Ihvertfall, denne bamsen er med overalt. og selvfølgelig klarte han og miste denne bamsen inne på plantasjen. Mammahjertet blødde veldig da han gråtende fortalte at nå kom han ikke til å få sove fordi "banse" var borte. Heldigvis klarte vi å finne den igjen- inne i en hylle med potter. Håper VIRKELIG at en eller annen har en sånn Lambi-bamse liggende, hvis ikke får du gi beskjed til oss her inne så hjelper vi til med å samle lambi-koder til dere! Stakar lille jenta =(
*smula* Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Mamma fikk et lambilam av meg for noen år siden. Det lå i en boks i en gigapakke med doruller. Så det er litt mindre enn en dorull. Er det et slikt et?
*smula* Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 Også pleier fornøyelsesparker å ta vare på ting som de finner i parken. Så du kan jo ringe dit i morgen og høre om det er funnet.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 1. juni 2009 #9 Skrevet 1. juni 2009 Stakkar, vi har det store lammet, som bare har stått til pynt. Hun kan få det om du vil ;O)
winneboo Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2009 Det er ikke sånn kjempelite, men det hadde en blå sløyfe når jeg fikk det. Og det stod på bena sine. http://www.lambirewards.com/orderproduct.html?groupId=3&selector=true
1stor1liten =) Skrevet 1. juni 2009 #11 Skrevet 1. juni 2009 tror muligens jeg har et eller 2 sånne liggende imellom lekene.. kan godt få det av meg om du ikke har fått tak i. send pm i tilfelle
winneboo Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 1. juni 2009 Det er det lammet som står. Fulgte med en blå sløyfe men etter 3 år så er den borte for lengst..hehe.. Åhh så snille dere er hadde vært kjempefint hvis noen hadde hatt det liggende. Betaler porto og gjerne for lammet hvis det er ønskelig.
winneboo Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2009 Ja da er det nok det det er sånn passe stort. Skrev en link over
mamman til to gutter Skrevet 1. juni 2009 #14 Skrevet 1. juni 2009 Vi har det som står på alle 4, tror ikke linken endrer seg på de forskjellige sauene, si fra hvis du vil ha vårt. Vår er nok litt under 10cm høyt.
winneboo Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #15 Skrevet 1. juni 2009 Off stakkar gutten din da Men så flott at dere fant den igjen. Løp tilbake til alle karusellene å spurte etter det, men ingen kunne finne det. Redd for at det kanskje forsvant da vi kjørte tømmerenna.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2009 #16 Skrevet 1. juni 2009 ring Tusenfryd i morgen. be de sende mail ut til alle avdelingene og spørre etter bamsen. de gjør det om du forklarer hvorfor bamsen er så viktig. da finner de den sikkert.
winneboo Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #17 Skrevet 1. juni 2009 Oki nei linken var kanskje ikke nøyaktig nok til å komme til det riktige lammet. Det er det lammet som står på alle fire bena.
winneboo Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #18 Skrevet 1. juni 2009 Tusenfryd er stengt imorgen sa de men skal ringe så fort de åpner. Er redd for at det forsvant når vi kjørte tømmerenna, at det kanskje falt ut av båten eller noe, for det var der hun hadde det sist. Men da hadde hun vel merket at hun mistet den. Nei huff aner ikke. Blir første natten uten "BÆ" som hun kaller lammet.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 1. juni 2009 #19 Skrevet 1. juni 2009 Jeg la deg til på facebook, kan ta det derfra ;O)
mamman til to gutter Skrevet 1. juni 2009 #20 Skrevet 1. juni 2009 Da er det det vi har. Tror det ligger sammen med 30 andre kosedyr inne på rommet til mini, send meg en pm hvis du vil jeg skal sende det til dere. Tørr ikke gå inn der og lete etter det nå, for han bare tuller om kvelden nå og har nesten akkurat sovnet, men er ganske så sikker på at det ligger der.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 1. juni 2009 #21 Skrevet 1. juni 2009 Jeg la deg til på facebook, kan ta det derfra ;O)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2009 #22 Skrevet 1. juni 2009 men det er ansatte på jobb. de jobber masse på denne tiden av året. om ikke annet har jeg mailen til resepsjonsdamen der. hun smelter om hun hører historien og gjør en iherdig insats. og hun er på jobb i morgen. sender deg mailen hennes på pm
winneboo Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #23 Skrevet 1. juni 2009 Oki. Var innom kundeservice på vei ut og hun sa at imorgen var det stengt så da måtte jeg vente med å ringe til de åpnet. Ja vil gjerne ha mailen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juni 2009 #24 Skrevet 1. juni 2009 ja de sier selvsakt det, for å slippe at masse folk ringer. men de har vanlig kontortid som alle andre
nasse nøffen Skrevet 1. juni 2009 #25 Skrevet 1. juni 2009 utrolig dumt å ha med kosedyret på ett sted som tusenfryd mener nå jæ=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå