smily2 Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har nå leita hele huset etter ecco sandalene som storebror hadde når han var to år..... Men alle sko i str 22-23 er søkk borte.... Har sikkert lagt de en lur plass.. de var nesten ikke brukt, å ville passet lillebror supert no.... Noen som "ser" hvor jeg kunne ha lagt dem?? Er helt sikker på at jeg ikke har gitt de bort!
smily2 Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. juni 2009 ingen.... Blir gal når jeg ikke finner ting... greier liksom ikke å tenke på noe annet...
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Kan ikke se, men tror du må prøve å se for deg hva som kan ha skjedd når du pakka de ned. Hva pleier du å pakke ned klær og sko i, bærepose, gamle bager, eller esker? Hvor pleier du legge slike ting hen, ligger de kanskje bak eller under noe på rotekottet. Når alle logiske plasser er leta, så må du begynne å tenke på de mindre logiske plassene. Vaskerom, hvis du har det. Bak i garderobeskapet. Lykke til;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå