moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Og jeg som har forbredt meg så godt! Markert over det viktige med gul markør og lest hele brosjyren og skrevet notater. Gjett om jeg glemte alle papirene hos min far idag. Sitter her og vil nesten gråte! Barna har lagt seg, det er 1 1/2 time hver vei og jeg har ingen til å passe barna =(
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Ring faren din og skriv ned alt eller be han sende det på e-mail.
metaMORfose Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Lykke til! Finn en ny brosjyre på FVK, da husker du hva du hadde streket under - heeeelt sikkert! God klem!
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2009 Det var ganske lurt metaMORfose. Det andre forslaget hjalp ikke så masse igår, for min far var ikke å få tak i før lenge etter jeg var i seng =( Men jeg blir lei og oppgitt, alle mine viktige papirer ligger der. Og jeg gikk rett fra dem. Ganske surt!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Lykke til idag!! Må melde oss litt etterpå og fortelle hvordan det gikk!: Du husker nok en del og har sikker forberedt deg mer enn eksen har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå