Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Hva går den utpå, og hva er teorien bak? Har det noen religiøs og åndelig betydning?
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Du ligger på en benk og en steinmassør kaster småstein på kroppen din. Er pop hos massører som har utvikla psoriasis på fingertuppene
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 haha morsom du...! andre som har et litt meir peiling enn "Lille snille meg" som har lyst til å svare...?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Det er en form for massasje hvor man bruker steiner istedenfor hender til å massere med. Steinene er oppvarmede og glatte. Det er en veldig deilig form for massasje. Vet ikke om den har noen åndelig/religiøs betydning. Massasjen anbefales på det varmeste.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 ÅÅÅÅÅHR det er helt fantastisk deilig:D Kommer uten tvil til å gjøre det igjen.. Det er en nydelig avkobling og hjelper godt på stive muskler og anspenthet. Men går ikke så grundig til verks som å fjerne de vondeste knutene. Har du fryktelig vondt i ryggen og går der for å "helbrede" deg, så er ikke dette riktig massasje. Jeg var på WahWah og behandlingen het skin surf. www.wahwah.no. (her finner du informasjon) Håper dette var til hjelp! Jeg også anbefaler det på det sterkeste!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå