Gå til innhold

HVA SKJER?? Full panikk her nå.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss om 14 dager og en bekjent av mamma har sydd kjolen min. Vi har tatt mål mange ganger og jeg har vært og prøvd med jevne mellomrom. I dag skulle jeg prøve det "ferdige" produktet, og den var FOR LITEN!!!!!! Kjære, vakre, vene jeg skjønner ingenting. Det er noen uker nsiden jeg prøvde den sist nå, men da satt den som et skudd. I dag hadde vi ikke sjans i havet til å få igjen glidelåsen i ryggen :-( Hun sydama ble jo ille berørt og jeg fikk jo helt hetta. Blånekta på at jeg har lagt på meg! Pokker!

Kom hjem til gubben og var helt forferdet, styrta inn på badet og gikk på vekta og jeg har søren meg lagt på meg 5 kilo - 5 kilo på noen små uker!!?? HELVETE, jeg har da ikke spist noe mer enn vanlig. Hva er det som skjer her??? Hvordan skal jeg klare å komme inn i den kjolen på to uker?

HJELP og HULK!!

Noen som har en mirakelkur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sex sex sex. Bare vann og knekkebrød som mat. Lykke til.

Skrevet

Dette klarer du!!!!

Kutt ut brød, ris, knekkebrød, frokostblandinger, melk,pasta, poteter, sukker og alt som heter godteri..

Drikk masse vann.. Spis kjøtt, fisk eller kylling med grønnsaker til. Kokte, dampede eller stekte-..

Bare spis deg passe mett...

Løp, gå, syke, ha sex, beveg deg alt du kan..

Fem kilo kommer fort av om de kom fort på... Men ikek lur deg selv!! Du har et mål nå... Vært streng med deg selv!!!

Skrevet

Men hvordan kan jeg ha lagt på meg 5 kilo (det er jo ganske mye?) uten å ha spist noe mer eller trent noe mindre???

Man skal vel ikke bare ese ut uten noen grunn eller?

HI

Skrevet

Det samme skjedde her, men med brudgommen ;-) he he.... Han kjøpte dress nesten et år før bryllupet og når dagen nærmet seg fikk han ikke igjen knappen gitt. Men han kjøpte nye dress da ;-)

For sent å sy ut kjolen?

Skrevet

Det er jo ikke verdens undergang! Gift deg i noe annet. Har aldri forstått peset med brudekjoler. Det er jo andre ting som er mye viktigere....

Skrevet

Mens?

Skrevet

svar fra nr 2 høres veldig effektivt ut! det ville jeg gått for.

Det jeg syns er utrolig er at man kan legge på seg 5 kg uten å legge merke til det selv... det er jo ganske mye? resten av klærne dine må da også ha blitt for trange?

Skrevet

Det er det jeg også mener, og buksene mine er IKKE for små. Trodde først det var sydama som hadde gjort noe feil, men vekta forteller meg jo noe annet :-(

Tror nok ikke jeg er gravid!

HI

Skrevet

Hvis du har mye tøy i stretch så vil du (dessverre) ikke merke det om du går opp 5 kg på tøyet.

14 dager uten godis, kake, syltetøy og med et magert kosthold, DET klarer du. Minimum 30 minutters tur (tilsvarende) om dagen er også fint. Dvs 30 minutter "hardt" husarbeid, 20 minutters jogging, osv

Skrevet

Problemet er jo da at de tingene du nevner som kan kuttes ut er ikke noe som eksisterer i mitt daglige kosthold. Jeg er veldig bevisst på kostholdet og jeg jogger en halvtime hver morgen...

HI

Skrevet

Du har ikke av en eller annen grunn masse vann i kroppen da? Som du kan kvitte deg med ved å slutte med all saltholdig mat og hive innpå noe vanndrivende?

Syns det var rart at du kan ha lagt på deg 5 kg uten å merke det på klærne.

Skrevet

2 uker på ketolyse kur , burde fjerne de 5 kiloene :-)

Skrevet

jeg har gått mye i tights og skjorter den siste tiden, så det er nok årsaken til at jeg ikke har merket noe på klærne....

Fikk et tips på jobben i dag om å bare spise druer i tre dager. Da skulle visst alt vann forsvinne og det skal prøves!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...