Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 har hun skiftet nick...? eller er hun ikke her lenger? merker når en sånn person forsvinner!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Med to små er det nok ikke så mye tid til dette.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 hehe....mange andre med to-tre-fire som har tid til dette!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Tror ikke hun er her lenger, forsvant rett etter hun fikk nr 2... ble vel lei av hele møkkastedet:)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Helt sikkert bare skiftet nick! Hun er(var?) en av de mest aktive brukerene her inne....så ja jeg tror hun er her:) bra det altså, for hun virker så koselig:) men hun har kanskje gitt litt for mye av seg selv her inne så folk kjenner henne igjen her inne og ute på gatene, så kanskje hun vil ha sitt liv i fred og komme inn hit å lufte tanker og problem anonymt eller skjult bak et nick som alle osse andre!!! skjønner jeg godt! meen, så må jeg si at dib ikke er det samme uten henne!!!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Jeg tror ikke hun er her under nick lenger i hevrtfall, men kanskje som anonym av og til, en vet jo aldri:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå