Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Driver og prøver å lage bebis nå, og tror jeg hadde eggeløsning i går. Da kom ikke sæden ut før 3 -4 timer senere, vanligvis kommer den ut med en gang igjen... Kan dette komme av at jeg hadde eggeløsning?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 hvorfor tok det så lang tid da?`Aldri gjort det før...
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Å herre så mye rart man skal lese her inne!!!!! HAHA
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Da har vel sædklysa vært litt seigere denne gangen, da;) Tror du at du er åpen helt inn i livmora ved EL? Sæden havner akkurat samme sted ved EL som ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå