Gå til innhold

Liker dere å pusse opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nettopp flyttet inn i nytt hus. Vi flyttet langveis fra og måtte flytte inn med en gang. Det er lyst og og ganske nøytralt overalt, men kunne kanskje tenke med en litt annen fargetone i noen av rommene. Men jeg synes det er unødvendig å male på nytt noe som er helt nymalt. Og jeg hater å pusse opp. Mannen min også. Så vi kommer ikke til å gjøre noe med det med det første. Jeg bare lurer litt her fordi vi har også noen naboer som har malt eller tapetsert over store deler av huset selv om det var nytt da de overtok. Det har blitt kjempefint hos dem, men jeg har nok ikke det interiør-genet som mange andre har. Får aldri bestemt meg for farger og sånt, og vi har en møbelblanding av veldig gammelt og nytt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi elkser det!

Har hatt to leiligheter som vi har pusset opp totalt. Og nå har vi kjøpt et helt hus vi skal sette igang med=) Er så deilig å få det AKKURAT slik man vil! Også synes jeg alle rommene virker renere etter at vi har pusset de opp selv=P hehe... min merkelige tankegang....

Skrevet

Jeg elsker å pusse opp =)) Holder på i disse dager å male stolen til ene sønnen min, og skal straks begynne på kjøkkenveggene =))

Må bare finne ut hvilken farge jeg skal ha, må ha en hvit en, men vet ikke hvilken hvit nyanse jeg skal ha =))

Jeg kunne nok funnet på å male et ny malt rom, for å få det slik jeg vil ha det =))

Skrevet

jeg er veldig glad i det, moro og eksprimentere og få det akkurat som man vil! vi har pusset opp hele huset. pluss at jeg er veldig glad i å gå på loppearked og kjøper møbler jeg pusser opp! liker stilen nytt og chabby chic blandet!! og lyse farger!!

anbefaler antik hvit, eggehvit og latte som fine lyse farger

Skrevet

Jeg HATER å pusse opp :P Hater rot og møkk og malingsspann og blæ.

Betaler en god slump bare for å flytte et sted der nesten alt er slik vi vil ha det...hehe. Hvilket vi har gjort. Har pusset opp badet, og skal pusse opp barnerommet, ellers var det heldigvis ikke noe vi skulle gjøre.

Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

Jeg liker selve planleggingen, men haaater selve oppussingen... Ikke er jeg flink til sånt heller. Heldigvis syns mannen det er kjekt å male, liste og styre på, så det tar egentlig han seg av=) Ikke så mye vi trenger å gjøre her da, bare noen malingsstrøk rundtom og nye baderomsmøbler som må fikses... Og fliser på altanen=)

Skrevet

Hater å pusse opp, men elsker resultatet, så derfor gjør vi det likevel.

Skrevet

Jeg hater å pusse opp, men et nytt malingsstrøk kommer ikke i den kategorien hos meg.

I å pusse opp legger jeg å legge nye gulv, nye plater på veggen osv osv.

Maling er bare litt lett fornying.

Skrevet

Jeg syns det er ok å pusse opp, men hadde IKKE gjort det om det ikke hadde vært behov for det!!! Bo der en stund uansett, for da finner dere mer ut hvordan dere vil ha det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...