Gå til innhold

Hva syns dere om denne kjolen ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å få denne til å sitte pent bør du helst være like slank som modellen som posserer i kjolen. Den var litt uvanlig, men fin, men kun til dem med veldig slanke midjer og små bryster synes jeg!

Skrevet

Den så fin ut den, men blir litt "mye" for meg ;) Likte den nederste kanten med blondene som stakk ut, men ville gjerne hatt den litt enklere rundt brystpartiet..

Skrevet

den var veldig fin, og hvertfall hvis man er timeglass formet. og kanskje ikke for tykk.

Skrevet

Vakker, men krever som sagt over her at du har en kropp som passer fasongen på kjolen.

Skrevet

Jeg synes alltid det ser så stilig ut med tettsittende skjørt slik som det, men det er helt umulig å gå i :/ Men om du bare kan stå stille hele kvelden så er den rålekker! :D

Skrevet

den var dritkul!! :D men som alle sier, så bør man ha fasongen til det ;)

Skrevet

Kjole er elegant og fin, men som aandre også sier så MÅ du ha en slank figur.

Jeg var faktisk i et bryllup for to år siden hvor bruden (en kollega) hadde en lignende kjole, og hun så bare helt grusom ut. Hun er ganske kraftig, stor rumpe og brede hofter og med den kjolen ble hun bare dobbelt så stor. Stakkars dame!

Skrevet

Den var virkelig nyyyydelig!!

Skrevet

Du bør ha en figur slik som hun modellen for å bruke den. Den var jo veldig nydelig egentlig, men kanskje litt for sexy for en bryllupskjole??

Skrevet

Jævlig kul faktisk =)

Skrevet

Fasongen var utrolig fin, helt perfekt må jeg si.

Og da hører det med at det var slik fasong min egen brudekjole var.

Er ikke vanskelig å gå i som noen sier over her, men umulig å danse en skikkelig brudevals i.

Men jeg likte ikke blondekanten nederst og alt tullet på puppa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...