SiMaMi Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Jeg var i konfirmasjon i helga. Kirka var stappfull, men jeg slapp unna og måtte stå i en hel time! nå skulle jeg ønske at jeg hadde måtte gjort det... De som satt på benkraden der jeg hadde funnet meg plass, måtte absolutt sitte ytterst for å se mest mulig fordi de skulle ta bilder. Så alle går ut og skal slippe meg innerst på benkraden. For det første så var det et stoort trappetrinn opp og jeg kløna masse for å bare komme opp der og holde meg fast samtidig og da jeg skal presse den svææære magen min mellom benkene så GÅR DET IKKE! Jeg er for brei rett og slett!! Jeg prøver en gang, to ganger.. så kommer det litt lattermildt fra en mann bak meg: "skal jeg hjelpe deg". ååååh!!! Jeg kom meg på plass etterhvert, men med følelsen av blåmerke på magen og krampe i beina og illrødt topplokk!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Hehehehe, så herlig Skjønner at det var pinlig men det fikk meg til å flire varmt. Husker da jeg gikk med første, på et tidspunkt har man så stor mage at man sliter,ja.... Og en er vandt med at at om en passasje er for trang til å gå vanlig igjennom, så snur man seg sidelengs,for man er Selvfølgelig smalere den veien...Pøh ;P Gjorde det sååå mange ganger mellom biler f.ex...Sidelengs for nesten å bli sittende fast ;P Knis. Gleder meg nesten til det igjen ;P
ifie Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Haha! Det er sjarmerende da! Takk for påminnelsen om at det ikke nytter å snu seg sidelengs, forresten!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Sjarmerende ja... men fryktelig ubetenksomt av alle folkene som ikke kunne la deg sitte ytterst syns nå jeg da.
Gjest Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 He he, måtte le litt! Er skikkelig pinelig, jeg opplevde noe skikkelig pinlig for noen uker siden. Hadde vært på HM og kjøpt meg en kjempe fin hvit linbukse og gikk med den i byen neste dag. Så mister jeg mobilen i bakken, og bøyer meg for å ta den opp. Da hører jeg et stort rift, og oppdager i min forferdelse at buksa revna langs lomma på rompa.... et rift på 30 cm........ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ midt i byen!!!!!!! Temli flaut det ja!! Heldigvis hadde jeg på meg ei jakke som jeg knytta rundt livet og løp til bilen.... Ikke bare gøy å bli stor nei!!! he he
SiMaMi Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2009 haha:D Den var kansje litt værre en min. Men jeg må si at jeg føler meg bedre av å lese andres flauser:) mer mer mer!
nr 2 i oktober? Skrevet 2. juni 2009 #7 Skrevet 2. juni 2009 hi hi hi syns d va arti at du delte den opplevelsen me oss, skjønna følelsen så absolutt. men du ska ikje være flau. det va de andre som sku vær flau for at ikje verden e tilrettelagt for gravide... eg for min del grua meg t å kil meg inn i dusjen, e såååå smal åpning
las chicas Skrevet 2. juni 2009 #8 Skrevet 2. juni 2009 thihi... der fikk jeg meg en god latter.. flirer ikke AV deg, men MED deg. kommer vel dit snart jeg også. men som andre her mener jeg også at det var dårlig gjort av de andre på benken. gruer meg litt til å bli større. han jeg er "sammen" med har bare en enkelseng. så blir spennende å se hvor mange ganger vi faller i gulvet i løpet av en natt. thihi.. trur han skal få ligge ytterst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå