Lykkelig g~g~j Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Gutten vår på 20 mnd er så mye syk. Stort sett er det feber - høy feber (har hatt feberkramper flere ganger) og forkjølelse. Skjønner ikke hva dette kommer av! Han spiser godt, er normal av vekst, aktiv, masse ute i frisk luft, spiser fisk og masse grønt! Føler meg så sviktende fordi han kan være helt pigg og plutselig om natten eller ut av ingenting stiger feberen opp til over 39grader! Noen som har liknende erfaringer? blir helt rådløs og trist jeg!
Lykkelig g~g~j Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. juni 2009 dytter litt i håp om noen svar.
Aliena Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Hei! Har det på samme måte med min gutt på 18 mnd. Han er bare frisk en uke eller to før nesen renner igjen. Har hatt endel feber også. Går gutten din i barnehagen? For oss begynte det når han begynte i barnehagen, og har blitt fortalt at det første året kan man regne med mye sykdom. Satser på at det gir seg etterhvert. Skjønner godt at du blir rådløs, føler sånn selv også mange ganger. Men det er nok ikke noe du gjør galt! Lykke til videre, håper det blir bedre snart.
mamman til to gutter Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Kanskje han får feber når han får tenner? Gutten vår har hatt 2-3ganger den siste tiden hvor han plutselig har fått mye feber og så har det gått over i løpet av en dag og det tror jeg er fordi han har fått en jeksel som har irritert mye. Han får heldigvis ikke feberkramper, så det er ikke så kritisk for han å få høy feber. Har du forresten vært hos lege i forbindelse med feberkrampene? Det bør du hvertfall...
Lykkelig g~g~j Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2009 jeg har vært flere ganger til lege med han for feberkramper, men de sier bare hver gang uansett hvor jeg går at så lenge han ikke blir lenge borte osv... så er d ikke noe å gjøre og det er heller ikke farlig! Vi må gi han febernedsettende så snart temperaturen når 38.5 han begynte i bhg i desember og ble raskt mer syk etter d ja! Føler han har vært syk 1-2 ganger i mnd som varer i opptil 1 uke siden han startet og da er d hovedsakelig feber, forkjølelse, hoste og et par ganger halsbetennelse! Sist han var syk for bare knapt 2 uker siden fikk han 4 tenner, men han fikk alle samtidig så har ikke vært årsak til tidligere sykdomsperioder! syntes det er så fælt at han er så mye syk, både for han og oss da ingen syntes d er kjekt å se barnet være dårlig! vet liksom ikke hva godt jeg kan gjøre for han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå