koseputa Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Hvor langt var du på vei da du oppdaget at du var gravid igjen? Hadde du fått mensen igjen? Hvordan oppdaget du at du var gravid? Hadde dere planlagt å få to tette eller kom det som en "overraskelse"?
Mille** Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Var vel rundt 3 uker på vei kanskje, husker ikke helt. Fikk mensen 5 uker etter fødsel, så ja. Oppdaget det når jeg var hos legen for å sette inn spiral, på den obligatoriske urinprøven før innsettelse, sjokkskada når testen var positiv ja! Nei, ikke planlagt og lite ønsket. Endte i en mindre eggleder, var på utsiden av livmoren. Så her ble det ikke 2 tette, men 7,5 år mellom jentene. ;o)
kajfla Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Jeg var 11 uker på vei da jeg oppdaget det. Hadde ikke fått mensen igjen, Oppdaget det da jeg var hos legen for å sjekke meg for alt mulig pga, jeg hadde "hanglet" i ca 11 uker.... hehe. Hadde tatt graviditetstest selv men var nok litt for tidlig til at det ga utslag. Hadde ikke planlagt SÅ tett ( blir 16mnd mellom de) men er hjertelig velkommen. 2 tette jenter.
Tante Gustava Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Var 5 uker på vei når jeg tok test pga uteblitt mens. Fikk mensen da storebror var 3 mnd til tross for fullamming, gravid igjen når han var 6 mnd. Oppdaget pga uteblitt mens. Ikke planlagt i det hele tatt selv om vi nok hadde vært litt uforsiktige Men veldig velkomment Blir 15,5 mnd mellom de.
SuperGlad Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 var nesten 6 uker da jeg fant det ut, hadde kun hatt 1 mens på 2-3 dager etter fødselen. Jenta mi var 8 mnd og jeg hadde vært litt urven en stund, å venninna mi trodde selv hun kanskje var gravid. Som en "spøk" sa jeg, ja kanskje jeg også er det!!! klarte ikke slå fra meg tanken etterpå at jeg kanskje var det så tok testen å fikk nesten hjerteinfarkt! IKKE planlagt i det heletatt, men noen mnd senere fikk jeg verdens herligste sønn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå