Live30 Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Jeg ønsker å kjøpe en sykkelvogn. Trenger ikke så veldig avansert, men en som er lett og som ikke er så dyr. Noen som vet har tips om type, hvor jeg kan handle og pris????
temine Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 De har på xxl til 1000 kr, veldig enkel og grei. Har visstnok en på obs! og, som kan brukes som vogn...rundt tusenlappen på den og. Jeg har bare prøvd den fra xxl, helt grei den. Plass til to barn og en del annen baggasje bak. Jenta er 103 cm høy og sitter godt ei god tund enda.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Vi har akkurat kjøpt ei sykkelvogn brukt. Plass til to barn og bagasje bak. Vet ikke hvor den er kjøpt men gleder meg til å bruke den;) Lurer på hvor gamle de små må være før de kan sitte i dem..Tenker på at de skal kunne sitte og tåle alle støtene fra humper og lignende:)
temine Skrevet 2. juni 2009 #4 Skrevet 2. juni 2009 Står 15 mnd i "oppskriften" fra sykkelvogna vår, men snakke med hs og fysio, de sa at barna må kunne sitte godt og stødig selv. Også må de selvfølgelig ha hjelm. Tror nok vi kommer til å sykle forsiktig (på asfalt) før knerten er 15 mnd, tenkte å bruke vogna til og fra barnehagen nemlig. Han skal begynne der når han er 12 mnd. Blir nok noen småturer før den tid og, men ordentlige humpete skogsturer skal jeg nok holde meg unna;)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 2. juni 2009 #5 Skrevet 2. juni 2009 Vi vil også bruke den til og fra barnehage. Og så gleder jeg meg til sykkelturer med lillegutt baki:) Han er bare 7mnd så vi må vente en stund før den kan brukes ja:) Men fikk så godt tilbud vi bare måtte kjøpe nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå