Gå til innhold

Erfaringer med Bugaboo Bee?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne trilla? Går det ann for babyen å sove i den eller er det bare sittevogn? :) Den er så tøff!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en Bee og er super fornød med den. Sønnen min er 10 mnd og han sover som en prins i den. Ryggen kan legges helt ned og sete er vendbart så man kan bestemme kjøre retning selv. Den er super god å trille . Og enkel og legge sammen og slå opp og tar liten plass. Den har en stor og god handle kurv det er lett og komme til. Hvet det er en del delte meninger med denne vognen men jeg bare elsker min. Har også en

Spirit s3, men den er kjempe tung og stor iforhold , så på denne tiden av året blir den bare brukt på skogstur.

Skrevet

Ok:) Bra du er fornøyd;) Jenta mi er 10mnd nå og ønsker seg en sånn, hehe :P

Hvor lenge kan man bruke denne vognen? Tenkte at hun kanskje kunne ha brukt den som sovevogn her hjemme utover høsten...Skal ha en svær sovevogn i bhg...

Skrevet

Er på utkikk etter en reisetrille, den eneste jeg ikke har hørt NOE negativt om enda er Bugaboo Bee-en. Vi har cameleonen og er storfornøyde, så ser ut til at "Reisetrille"budsjettet blir fullstendig sprengt og at vi går for en Bee. Men ja, hvor lenge kan den brukes, og hvor mye plass tar den sammenlagt?

Skrevet

Min datter på 2,5 år bruker den enda, og hun koser seg i den.Den er veldig lett å legge sammen, og tar liten plass, spesielt hvie en har stasjonsvogn hvor en kan sette den på høykant. Jeg ELSKER min Bee

Skrevet
:)))) *overtale mannen*
Skrevet

Flere med erfaringer i dag? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...