Gå til innhold

Kan man pule noen i fistelen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva/ hvor er fistelen?

Skrevet

Det ekstrahullet noen har mellom fittehullet og analhullet.

Skrevet

Så utrolig teit du er.Latterliggjøre folks problemer på den måten.

Skrevet

Nei det kan man nok ikke du ditt nek

Skrevet

noen som har hull der?

Skrevet

Fistler er vel mer vanlig rundt endetarmen.

Skrevet

Fistel er smertefult og det lekker avføring fra den, så det å bli pult der er nok ikke noe særlig.

Skrevet

Men hva om man bruker kondom og masse glidekrem?

Mannen har så lyst til å prøve.

Skrevet

Faen for en latterlig og useriøs tråd startet av yppert og angelica. Dritt folk.

Skrevet

Hadde det vært yppert eller angelica så hadde tråden omhandlet om man kan pule noen i strekkmerkekraterne:-)

Skrevet

Jeg latterliggjør ikke folks problemer! Hallo liksom, har jo fistel selv. Derfor jeg spør.

Noen som kan svare seriøst: Kan mannen min penetrere denne fistelen? Kommer det til å gjøre vondt? Andre som har prøvd? Han har så lyst til å trippelpenetrere meg, pikken i fistelen og en dildo i fitta og en i anus. Jeg ser for meg at det blir for mye av det gode, men hei, alt må jo prøves minst 1 gang..

Skrevet

Du får stappe en banan opp i fistelen så får du se om det virker.

Skrevet

Eller du kan stappe en i tytholet ditt, Lille "snille" meg:)

Skrevet

Hvis du har et perværst behov for å bli pult i fistler sammen med trangen til å få stappa toern og den sure høna med dildoer og andre massasjeinstrumenter, så er jeg ganske sikker på at den som har mest verk i topplokket er deg. Du høres ikke helt god ut.

Skrevet

Jeg har et sexualliv, aktivt og godt. Det høres ut som du trenger et.

Gå og få deg noe om noen vil ha den vide slurpefitta di.

Skrevet

En fistel er jo noe man bør LUKKE ved en operasjon, så om noen penetrerer deg i fistelen så tror jeg du blir ødelagt for alltid.

Skrevet

Med den trangen du har med å få fylt opp ledige hulrom i kroppen så er vi nok enige der om hvem av oss som er videst. Jeg lever lykkelig med min forlovede og får mer enn nok av sex. Så nyt slurpetoern, slurpefitta og slurpefistelen du. Stakkars mann som har noe så forferdlig som deg. Kan umilig være kravstor, mest sannsynlig er han desperat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...