Gå til innhold

jeg er så utrolig skuffet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min kom hjem fra biltreff i dag, og fortalte meg at han hadde "reddet" en jente på campen som hadde falt i vannet og latt henne sove i teltet sitt pga at det var noen som hadde kastet opp ved teltet hennes.. jeg er så forbanna at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.. han sier at han ikke ha r gjort noe, men jeg vet rett og slett ikke om jeg tror på han...

rister av sinne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner at du er forbannet, men tror du han ville fortalt det om det lå noe mer bak. Var det noen av kompisene hannes som var der? Da kunne han selvsagt brukt det som en dekkhistorie for at han hadde en jente i teltet.

Jeg vet ikke om de drakk alkohol på denne turen, men da gjør man kanskje slike ting og tenker at man bare er hyggelig, noe som det for såvidt var. Men hadde det vært meg, så hadde jeg også blitt veldig forbannet.

Skrevet

så dårlig forsøk på tulleinnlegg da, du må prøve litt hardere:P

Skrevet

Nei FY faen. Det hadde han INGENTING med å gjøre!!!! Jeg hadde vært så forbanna at jeg hadde dratt..

Skrevet

skulle ønske det var et tulle innlegg, men det er faktisk sant..

det har vært alkohol inne i bildet ja.

det skjedde visst på fredag, og han fortalte det først i dag... fordi han ikke ville ta det over telefon... jeg vet ikke om jeg syns det virker så uskyldig da...

HI

Skrevet

DET ER DEN TYNNESTE HISTORIEN JEG HAR HØRT I HEEEELE MITT LIV!! han er vel redd for at noen har sett han og finner på en historie og forteller deg før noen andre kommer og forteller det at mannen din har vært utro. det er nå min teori! jeg hadde ALDRI godtatt det! hun var da vel ikke alene på biltreff hun heller. må da være noen adnre hun hadde kjent der som hun kunne ha ligget i teltet hos?? kastet opp ved teltet hennes ja... hva med åå vaske istede?? nei, serriøst! denne historien hadde ikke jeg kjøpt!

Skrevet

KAST RASSHØLET PÅ DØR JO FØR JO BEDRE.

FOR EN JÆVLA DRITTSEKK!!!!!

Skrevet

Dette er noe jeg kunne ha gjort. Jeg mener, i all uskyldens navn, ikke noe sex eller flørting eller slikt.

Jeg har skjønt nå at min kjære ikke er like imponert over min frigjorte tankegang og gjør derfor ikke slike stunts mer, men ville derfor ikke slaktet din mann i første omgang. Det kan hende at det var så uskyldig som det var, at han skjønte etterpå at du ville bli sinna (siden han hadde drukket litt) og at han derfor nølte med å si det.

Skrevet

Du får gå i deg selv å tenke tanken om du hadde ligget med alle du var hyggelig mot. Har vært på noen slike biltreff selv for hundre år siden, og kjente egentlig igjen senarioet...selv om jeg alltid var ordentlig da. Kremt.

Skrevet

Hvordan er mannen din som person? Bryr han seg om andre og vil at alle skal ha det bra? Flørter han mye med andre jenter i fylla? Har dere bra kommunikasjon og forståelse i forholdert deres? Mye som spiller inn på hvordan man skal reagere.

Hvis det hadde vært sambo som kom å fortalte dette, hadde jeg stolt på han. Han er ikke typen til å være utro (jeg vet, man kan aldri vite, men personlighet spiller en ganske stor rolle!), sambo er raus og generøs og vil at alle det beste. I hvertfall i fylla, da er han kompis med alt og alle... Jeg hadde selvsagt ikke likt tanken på at han og en annen jente sov i samme telt, men jeg hadde stolt på sambo om han sa ingen ting skjedde.

Det virket kanskje som en veldig god ide der og da, at denne jenta skulle sove i hans telt så hun slapp spylukt. Ikke alle tenker like langt i fylla.

Men som sagt, du må vurdere dette utifra hvordan du kjenner mannen din!

Skrevet

jeg vet ikke hva jeg skal si! syns så utrolig synd på deg!! hadde ALDRI godtatt noe sånt.. han er redd noen har sett det og forteller det til deg, og ville derfor være først ute med sin versjon av historien.. ikke det beste han kunne tenkt ut men.. jeg hadde IKKE trodd på det

sorry... jeg kjenner det langt inni meg alså.. bare jeg tenker på at min mann hadde gjort noe sånn gjør at jeg nesten gråter. (veldig sjalu jeg) hehe

Skrevet

helt ærlig; hva er det egentlig du er skuffet over og rister av sinne av? Kan ikke si jeg helt forsto det ut fra hovedinnlegget her.

Om det er redselen for at han har vært utro, og dette liksom skulle vært dekkhistorien, så tror jeg du skal slappe helt av;)

Slike ting skjer på festivaler osv, uten at sex er en del av det hele. Jeg har vært på min del av festivaler og såkalte bygdefester, og da skjer mange rare ting, uten at det har med sex å gjøre;)

Skrevet

jeg hadde vært overlykkelig jeg, om noen hadde vært så snille mot meg hvis jeg hadde problemer. Mannen din var snill, han hjalp en kvinne som tydeligvis hadde problemer. Jeg stoler på min mann jeg da, så jeg hadde bare vært stolt over at han ville hjelpe et medmenneske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...