Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Skal leie en bod av en bekjent, boden er på ca 4kvm. Hva ville dere betalt i måneden for leie av den boden? Er så usikker på hva jeg skal foreslå å betale :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Regner med at det ikke er vann, strøm eller andre utgifter for eieren av denne boden? alt fra 200 til 500 i mnd er vel greit, men aldri vært borti leie av en bod, så jeg aner ikke hva som er normalt... bare av nysgjerrighet, hva skal du med en bod på 4kvm???
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Nei, det er ingenting annet enn et lite rom i en garasje. Bor i en liten leilighet uten oppbevaringsmuligheter, så med 10 kasser med babytøy ol stående er det greit å få det vekk. Begynner å ta opp endel plass her :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Ok, da ser jeg hvorfor du trenger et lite eksternt lager:) ville gått for et par-tre hundre kroner i mnd, og hørt hvordan det slår an hos utleier, eller bare spurt ham hva han ser for seg... er det noen du kjenner godt så foreslå en lav pris, og kom heller med en flaske vin og en blomst når du "flytter inn":)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Ja, foreslår et par hundre kroner jeg :-) Kjenner han ikke så godt, vi er bare på "hei" så han vil neppe gi meg noen vennepris tror jeg :-) Men syns 200kr burde passe jeg også.. var det jeg tenkte før jeg spurte :-) Takk skal du ha! Hilsen trådstarter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå