Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er halvt tamil, faren hans er fra sri lanka. Kan det gjøre at babyen er mindre en det norske gjennomsnittet? For vi var ganske sikre på at mens terminen stemmer, men ble satt to uker tilbake på ul terminen. Selvom vi vet at den ikke kan stemme helt siden jeg da ble gravid dagen før positiv test. Så er mellom 34 og 36 uker nå, og har faktisk ikke tenkt på at det kan jo være derfor han er mindre. Eller vil det bli helt feil og tenke sånn? For vet jo at det er norske babyer i alle str også så han kan ji bare være midre generelt. Men samboer var liten som baby og jeg helt på normalen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ettersom jeg har forstått er det stor sett mammaen som bestemmer størrelsen..

Jeg trodde min baby kom til å bli mindre enn forrigemann siden pappaen denne gangen er endel mindre enn pappaen til min første.. Men neida.. Det forventes at denne babyen er enda større enn sist..

Det jeg fikk til "trøst" var : Det er nok meningen du skal få store barn.. hehe

Skrevet

Hehe:) Kom bare til å tenke på det, for hadde en ultralyd på fredag, i uke 34 etter ul termin og uke 36 etter menstermin, men på alle målingene som kom opp så sto det noe med 32 uker på alle, bortsett fra en som det sto 33 uker på. Men kan jo hende han legen ikke var så flikn for hu legen som tok ul på mandag sa at han passa fint til tida si.. Men vi får se når han kommer ut. Er bare så veldig spent på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...