Gjest Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Har sett litt på den indiske babyvugga, og synes den er kjempefin. Men kan den brukes både som seng om natta og når babyen sover om dagen? Eller er det vanligere å ha en vugge i stua til dagsoving, og en seng på soverommet? Hvor lenge kan man egentlig bruke vugge?
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Hva "den indiske babyvugga" er, vet jeg ikke, men vi hadde vugge de første 4-5 mnd og så seng og vugge en periode og så bare seng etter ca 8 mnd. Vi hadde hengevugge fra purnatur.no til 499,- og hadde en krok i stuetaket og en på soverommet. Flyttet vugga rundt der behovet var. Eneste jeg angrer på er at vi ikke valgte samme løsning til førstemann...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Hvis du skal kjøpe hadde jeg holdt meg til en seng... Vi fikk låne en vugge for å ha i stua, men det ble til at jeg brukte bagen på vogna når hun sove på stua på dagtid... Da sparer du de pengene....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Vi brukte vugge om dagen og senga om natta.. Syntes det var veldig greit at han skjønte forskjell på natt og dag-soving.. Hadde vugga i stua.. Skal gjøre det til nestemann også..
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Vi hadde vugge på dagtid i stua, og seng på rommet om natta:) Måtte pakke vekk vugga for et par uker siden, men syns den var gull verdt:) vi fikk baby på vinteren da, nå er det kanskje like greit å bare legge de ut i vogna på dagtid
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Det er den her vugga: https://www.laidback.no/produkter/baby/den-indiske-babyvuggen Den er jo mye dyrere enn den du snakker om. Skal sjekke ut den også.
mamman til to gutter Skrevet 1. juni 2009 #7 Skrevet 1. juni 2009 Vi brukte vogge om natta til han var ca5mnd, da gikk vi over til seng. Vi hadde ikke hatt plass til seng på rommet vårt, så jeg syns det var veldig praktisk å ha vogga sånn at han kunne sove på rommet vårt når han var helt liten. Om dagen sov han i vogna eller i en "dagseng" vi hadde på stua.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå