Gå til innhold

begynt å blø masse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har det skjedd igjen jeg starta i 9 tiden med brunt slim blod, og nå kommer det masse mørke rødt blod med noen små klomper. 2 sa på 2 mnd trodde ikke det ville skje igjen men jo igjen mista i april . og igjen nåå

sliter masse nå, bare griner og griner.. pokker også,,,

lyst å skrike ut hvorfor meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler virkelig med deg! Er ikke annet enn å holde håpet oppe å prøve igjen, du er jo ikke den første som mister noen ganger før det klaffer. Men noe gøy er det nok ikke. Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan det føles, for jeg har vært så heldig så langt, men det er veldig vanlig.

*trøsteklem*

Skrevet

Hei

Føler med deg. Jeg har også mistet en gang, og nå nærmer jeg meg den tiden jeg mistet sist. Det er utrolig vondt å gå gjennom en SA, og man føler seg så tom på alle måter.

Kanskje lurt å gi kroppen din en pause etter dette, og vente til septemper før dere prøver igjen? Da får livmor og slimhinner kommet seg til hektene igjen. Og i mellomtiden ville jeg testet stoffskiftet, også for antistoffer. Mange av tidlige aborter skyldes lavt stoffskifte, som man ikke vet om fordi symptomene er så "vanlige". Men produserer skjoldbruskkjertelen din for lite hormon, så kan ikke fosteret overleve.

Lykke til, nyt sommeren, spis sunt og sol deg masse - så ska du se at du er gravid igen til høsten :-)

Skrevet

Takk tar noen mnd pause nå ja orker ikke mere nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...