pyret&jeg+spire Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Når jeg tar ut klæra fra vaskemaskinen lukter de surt, ikke rent... Jeg bruker nok vaskemiddel og skyllemiddel, følger vaskeanvisningen på klæra, men allikevel... Maskinen er bare et år gammel. Hva gjør jeg feil???? Blir kjempe glad for opplysninger som kan løse dette
Libido- Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Da ville jeg kjørt en maskin på 90 grader, tom. Helst med litt klor i. Da får du rengjort maskinen =) Ta også ut filteret og se om det sitter mye smuss der. Er som regel bak dekselet foran på maskinen. Er en rund dings du skrur ut.
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 OMO har også "vaskemaskinrens" som du får kjøpt på dagligvarforretninger.
Fluffymum Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 90 grader, litt vaskemiddel for oppvaskmaskin = underverker! Vi bodde i en leilighet der det var fukt på badet og der måtte vi alltid passe på å la døren og den filterluken være åpen etter hver vask, ellers så ble det sur lukt med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå