Gå til innhold

Hvor lang tid tar en smart-post-pakke i posten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nåe kan jeg vente å ha den i posten når den ble sendt fra et annet sted i landet midt på dagen på lørdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onsdag eller torsdag vil jeg tro den skal være hos deg.

Den blir sortert i morgen, siden det ikke er vanlig arbeidsdag i dag. Lørdag blir den ikke sortert, bare ekspress pakker.

Er du heldig kommer den i morra, men tviler sterkt.

Skrevet

Kommer litt ann på hvor i landet den er sendt fra. Er den sendt fra Finnmark tar det stort sett en dag ekstra til steder sørpå f.eks.

Pakken din ble neppe gjort noe med på lørdag, så den blir sikkert sortert i morgen tidlig og sendt avgårde enten på morgenen om de har morgenutsending der den ble sendt fra. Dersom ikke blir den sendt på ettermiddagen. Så kjøres den med lastebil eller tog dit den skal eller nesten dit...

Så som det står på Posten sine sider 3-5 virkedager.

Mellom de byene som har sorteringsterminal tar det sotrt sett 3 dager, så må man regne en ekstra dag til steder som ikke har... men det kommer jo også enn på hvor den er sendt fra og hvor den skal.

*puh*

Skrevet

Takk skal dere ha. Da får jeg ikke håpe for mye på å få den i morgen. Jeg venter nemlig veldig på mei tai'en min som jeg fikk kjøpe av en snill dame her på dib:D

Er så spent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...