babyklar er lykkelig :) Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 dette er min første røykfrie dag... har gått greit, men kjenner nå at jeg begynner å bli litt stressa Er 11 uker på vei, har visst at jeg er gravid ca en mnd.. så har liksom hatt tid på meg til å forberede meg... men allikevel.. vræææll! VET at det ikke er noe å savne, men akkurat NÅ har jeg sinnsykt lyst på røyk! Støttende ord og gode råd mottas med takk
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Så flink du er!!! Jeg savner røyken hver eneste dag.. hehe.. Men dette greier vi. Vi sparer jo så mye, både barn ogm iljø og penger!
babyklar er lykkelig :) Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 hvor lenge er det siden du slutta? røkte du mye? er du kommet langt i svangerskapet? jeg er 11 uker.. røkte 20 om dagen til jeg fant ut at jeg var gravid, har halvert etter det. Og nå er det brått stopp... skal klare d ja Tusen takk for oppmuntrende ord
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 leeeenge siden.. hehe.. er 19 uker!! Røyket som deg 20 om dagen. Kuttet ut en god periode før jeg ble gravid også sprakk jeg litt da vi "aldri" ble gravide og så ble jeg gravid og sluttet pga kvalme og nå er det sånn at jeg har veldig lyst på røyk men jeg holder meg unna.. Jeg syns du skal tenke på hvor flink du har vært som har halvert det, og hvor flink du er som idag sier stopp. Dette går bra. Og sprekker du så sprekker du!! Og da kan man slutte igjen.. :-)
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Forresten, var det deg med stoffskiftet? vært hos legen?
ifie Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 SÅ FLOTT!! Det er bare få dager (ca to?) før det fysiske behovet for nikotin er borte, og da er det bare det psykiske behovet igjen! Det behovet kommer til å dukke opp i tide og utide, men siden du går rundt å ruger på verdens deiligste lille skatt - som absolutt ikke skal ha røyk! - greier du helt fint å stå imot suget! For min del hjalp det veldig å bli med ut for å ta en røyk hvis andre gjorde det Masse lykke og sterke tanker til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå