Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #1 Skrevet 1. juni 2009 Hadde dere ulike forventninger i svangerskapet? Til barnet altså. Lurte på hva som ville bli anderledes og gledet dere kanskje litt ekstra til å prøve noe helt nytt?
Tommage♀♂ Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Fikk først en jente, så en gutt. Var ikke spent på noe som hadde med kjønn å gjøre, bare om dette var en sovebaby eller våkenbaby, om det var et rolig og forsiktig barn lik sin søster, eller om det ble et mer aktivt barn. De er veldig forskjellige, men fremdeles tror jeg ikke jeg har ulike forventninger til dem. Tar alt som det kommer! De er nå 2 og 3=)
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #3 Skrevet 1. juni 2009 Jeg hadde flere gutter og da jeg ventet jenta, så jeg for meg fremtidsproblemer, f.eks utfrysninger, venninnetrøbbel, tenåringsproblematikk, jente-mamma konflikter, overgrep osv. Skikkelig svartmaling altså. Tok meg mange måneder før jeg roet meg ned og klarte å forvente en baby. Nå er hun født og det er jo verdens nydeligste baby, min datter, som jeg skal være med å forme og bygge forhold til. Nå gleder jeg meg til fremtiden med dette vesenet, men det tok tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå